تاسیس اولین پنل خورشیدی، 1.2 گیگابایتی

به گزارش تاسیسات نیوز، در حال حاضر، 268 شرکت در اوهایو مشغول به کار در صنعت خورشیدی هستند.


روز گذشته یک شرکت انرژی خورشیدی اعلام کرد که در نظر دارد تا تأسیسات جدید تولید انرژی خورشیدی خود را در نزدیکی Perrysburg، Ohio نصب کند و به تولید انرژی های نوین بپردازد.


به گفته این شرکت، تکنولوژی پیشرفته به کار گرفته شده در آن قرار است، تولید ماژول های سری 6 PV را در اختیار خود قرار بدهد.


انتظار می رود کارخانه های مرتبط با تولید 1.2 گیگابایت، 500 شغل جدید را در شمال غربی اوهایو ایجاد کنند که البته این طرح توسعه نیاز به امکانات 1 میلیون فوت مربع واقع در Lake Township، اوهایو دارد. بر اساس پیش بینی ها برآورد می شود این پروژه در اواسط سال 2018 آغاز شود و در اواخر سال 2019 تولید حالت کامل شود.


Mike Koralewski، معاون نخست وزیر و صاحب بنگاه تولید کننده انرژی خورشیدی، در بیانیه ای اعلام کرد: “تقاضاهای بی شمار ایالات متحده برای گسترش تکنولوژی پیشرفته خورشیدی، همراه با تغییرات اخیر در سیاست های مالیاتی شرکت های آمریکایی، تصمیمات ما را برای گسترش و توسعه عملیات متنوع تولید انرژی خورشیدی در ایالات متحده تشویق کرده است.”


مقامات ایالتی و محلی اوهایو نیز با ما نهایت همکاری را داشته اند تا یک محیط دوستانه و حرفه ای را در این خصوص ایجاد کنیم که علاوه بر پیشرفت در این زمینه، از اهداف ما نیز حمایت کند. این عوامل، همراه با مقیاس اقتصادی ما در زمینه تولید تکنولوژی پیشرفته، عملیات در حال گسترش ایالات متحده را به یک فرصت جذاب و یکنواخت تبدیل کرده است.


Koralewski گفت در حال حاضر سرمایه در نظر گرفته شده برای گسترش این تکنولوژی تقریبا 400 میلیون دلار خواهد بود که البته این میزان نیز در آینده نزدیک افزایش چشمگیری خواهد کرد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;