به روزرسانی سیستم های گرمایشی مدارس

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: با توجه به اهمیت برخوردار شدن مدارس از سیستم گرمایشی مناسب و کم خطر هم اکنون ۹۰ درصد مدارس شهری و روستایی بروجرد مجهز به شوفاژ است.
به گزارش تاسیسات نیوز، نریمان سبحانی نیاافزود: هم اکنون ۳۵۰ واحد آموزشی شهری و روستایی در این شهرستان به سیستم گرمایشی مناسب تجهیز شده است.
وی اظهار داشت: ۲۰ مدرسه در روستاهای بروجرد دارای بخاری نفتی و ۳۰ واحد آموزشی دارای بخاری گازی هستند.
وی عمده علت استفاده از بخاری نفتی برای این مدارس  را نبود شبکه گاز رسانی در این روستاها عنوان کرد و ادامه داد: در صورتی که شبکه گاز سراسری به این روستاها متصل شود، بخاری‌های نفتی مدارس جمع‌آوری و سیستم گرمایشی شوفاژ یا بخاری گازی نصب خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: با توجه به خطرناک بودن سیستم گرمایشی بخاری نفتی تمام بخاری‌های نفتی که درمدارس روستاها نصب شده از نوع مرغوب و استاندارد بوده و در فصل زمستان این بخاری‌ها به صورت مستمر از سوی مدیران مدارس مورد بررسی قرار می گیرند.
سبحانی افزود: سیاست نوسازی مدارس ارتقای سیستم گرمایشی مدارس از بخاری نفتی به گازی و از گازی به شوفاژ است و تلاش خواهد شد در راستای این سیاست در شهرستان بروجرد گام برداشته شود.
وی افزود: این شهرستان دارای ۴۳۰ واحد آموزشی است که از این تعداد ۱۵۶مدرسه در روستاهای سه بخش مرکزی و اشترینان و شیروان واقع شده اند.
مدیرآموزش و پرورش بروجرد اضافه کرد: گاز سوز کردن مدارس دارای بخاری نفتی به اعتبار و حمایت خیرین نیاز دارد که انتظار می رود این مهم در راستای رفاه حال دانش اموزان تحقق یابد
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;