بنزین گران نمی شود اما کرایه اسنپ و تبسی گران شد!

قیمت‌ کرایه‌های اسنپ و تپسی در روز گذشته با اختلال در سیستم بنزین کشور، افزایش چند برابری داشته است. همچنین کاربران می‌گویند که رانندگان اسنپ و تپسی سفر را به سختی قبول می‌کردند.
به گزارش تاسیسات نیوز،  با بروز مشکل در سیستم بنزین کشور، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی ادعا می‌کنند که قیمت‌ کرایه‌ تاکسی‌های اینترنتی یعنی اسنپ و تپسی به شدت افزایش یافته است.
برخلاف خبرهای منتشر شده که نشان می داد دولت هیچگونه تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین ندارد، اما قیمت‌های اسنپ و تپسی از روز گذشته با افزایش‌های نجومی روبه رو بوده است.
قیمت‌های نجومی!
افزایش قیمت کرایه‌های اسنپ و تاکسی موضوعی است که نارضایتی و گلایه مسافران را در پی داشته است و کاربران بسیاری در فضای مجازی نسبت به بالا بودن نرخ این سفرها اعتراض کرده‌اند.
«افزایش کرایه ⁦‪اسنپ‬⁩ ⁦‪و‬⁩ ⁦‪تپسی‬⁩ بعد از مشکل بنزین، به هیچ وجه نباید نادیده گرفته شود و باید به گونه ای توسط سازمان‌های مربوطه پاسخ داده شود که دیگر شاهد چنین رفتارهایی، در شرایط بحرانی، نباشیم.»
«‪اسنپ‬⁩ ⁦‪و‬⁩ ⁦‪تپسی‬⁩ از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرن. قیمت ⁦‪تپسی‬⁩ ⁦‪و‬⁩ ⁦‪اسنپ‬⁩ از دیشب بالاتر رفت.»
«در وضعیت ترافیک و هک پمپ بنزین امشب همین بس که مسیر ۳۰ تومنی رو اسنپ زده ۵۰ تومن»
ااسنپ بعد از حمله‌ی سایبری که به سیستم سوخت انجام شد، صبح امروز قیمت کرایه را ۲۰ درصد به بهانه‌ افزایش درخواست‌ها و مشکل ایجاد شده در پمپ‌بنزین‌ها افزایش داد.»
البته شرکت‌های اسنپ‬⁩ ⁦‪و‬⁩ ⁦‪تپسی‬⁩ مدعی هستند که کرایه‌ها به صورت هوشمند قیمت‌گذاری می‌شوند، به این معنا که هر چه تقاضا بالاتر و در مقابل عرضه پایین‌تر باشد، قیمت به صورت خودکار افزایش می‌یابد.
کسی سفر را قبول نمی‌کند
در حالی که برخی از کاربران از افزایش قیمت کرایه اسنپ و تپسی خبر می‌دهند، عده‌ای دیگر نیز می‌گویند که از روز گذشته همزمان با اختلال در سیستم بنزین کشور، به ندرت برخی رانندگان سفر را قبول می‌کنند و مسافران مدت زمان زیادی منتظر می‌مانند.
«در ساعات کوتاهی قیمت اسنپ و تپسی سر به فلک می‌کشه، و بعد دیگه اسنپی گیر نخواهد اومد، چون بنزین نیست.»
«از ساعت ۷:۱۵ همزمان دارم تپسی و اسنپ میگیرم ساعت ۷:۵۰ دقیقه شد هنوز پیدا نشده، برای راه دقیقاً ۵ دقیقه‌ای هم ۲۵ تومنه، بگید ارزونه کسی قبول نمیکنه، اینکارا چیه؟»
«قیمت اسنپ تقریبا به حالت عادی برگشته اما از ۶ صبح امروز هر چی تلاش برای گرفتن انواع مخالف اسنپ و تپسی به مقاصد مختلف داشتم، ناموفق بود. منطقیه دیگه. احتمالا از بالا بهش فشار آوردن که قیمتو بالا نبر. راننده‌هام کار نمی‌کنن»
شاید یکی از دلایلی که از روز گذشته رانندگان به سختی سفری را می‌پذیرفتند، این است که رانندگان تاکسی‌های اینترنتی هم مانند افراد دیگر به بنزین دسترسی نداشتند و به همین دلیل تعداد کمتری از رانندگان سفر را قبول می‌کنند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;