بــرق به خراسان رسید

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تمام روستاهای بالای ۱۰خانوار خراسان‌جنوبی از نعمت برق برخوردار شدند، گفت: تا پایان دی ۹ روستا در خراسان جنوبی از نعمت برق برخوردار می‌شوند.

 

محمدابراهیم شرکا در مراسم افتتاح برق‌رسانی روستای چاه عشایری شماره ۴ شهیدعباس حسینی با اشاره به بحث پانل‌های خورشیدی اظهار کرد: در بحث پانل‌های خورشیدی و استفاده از آن وزارت نیرو تسهیلاتی گذاشته است و خرید تضمینی ۲۰ساله برق برای سرمایه‌گذاران انجام می‌شود.


وی افزود: به این منظور در خراسان‌جنوبی تعداد افراد متقاضی زیادی وجود دارد که طرح برخی از متقاضیان به مرحله بهره‌برداری رسیده و قرارداد خرید تضمینی نیز منعقد شده است.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۴۰میلیون تومان بابت خرید برق از سرمایه‌گذاران به آنان پرداخت شده است.


شرکا تصریح کرد: در کل استان خراسان میزان موافقتی که در احداث نیروگاه برای سرمایه‌گذاران صادر شده است ۲۵۰مگاوات است که به این منظور برخی در حال اقدام و برخی به اتمام رسیده است.


وی با بیان اینکه در خراسان‌جنوبی متوسط فروش انرژی برق ۷۰ تومان است، خاطرنشان کرد: افرادی که از پانل خورشیدی استفاده می‌کنند هزینه برق خریداری شده از آنان ۸۰۰ تومان است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;