بستانچی: مطالبات صنعتگران همزمان با فرجام بی برجام را بشنوید

تاسیسات نیوز/ صدیقه بهزادپور: مهدی بستانچی رییس انجمن تولیدکنندگان سیستم های تهویه مطبوع ایران: صنعتکاران به ویژه در صنعت تاسیسات و تهویه نیاز جدی به حمایت دولت در حوزه سرمایه گذاری و ممانعت از واردات کالاهای قاچاق در این حوزه همزمان با برجام بی فرجام ضرورتی انکار ناپذیر است.
مهدی بستانچی با بیان این مطلب گفت: صنعت تاسیسات بعنوان یکی از صنایع بزرگ و قلب تپنده ساختمان بعنوان یکی از صنایع ریشه دار محسوب می شود که هم اکنون با چالش های مختلفی روبرو است که از جمله آن میتون به ورود کالاهای قاچاق و بی کیفیت در حوزه تاسیسات اشاره کرد این در حالی است که تولیدکنندگان در این عرصه با توجه به ناکام ماندن برجام تا کنون به شدت نیاز به حمایت از فعالان اقتصادی در این صنعت دارند.
وی برنامه ریزی برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی را ضروری ذکر و خاطرنشان کرد: جذب نقدینگی و ممانعت از واردات کالاهای بی کیفیت که باعث آسیب جدی به بازار مصرف می شود مطالبه جدی فعالان اقتصادی در این عرصه است و امیدواریم این امر به ویژه با پی گیری مسئولان مخصوصاً در صنعت تهویه نیز انجام شود.
به گفته وی در حال حاضر بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار نیاز به سرمایه در این زمینه وجود دارد که البته تورم و مسائل جانبی این امر را بیش از پیش تشدید می کند.
 رییس انجمن تولیدکنندگان سیستم های تهویه مطبوع ایران در ادامه در باره پروژه های در دست اجرای شرکت بستانچی در حیطه فعالیت خود گفت: خط یک مترو قم و یکی از پروژه های مهم تبریز از جمله پروژه هایی در سطح کلان در کشور است که با استفاده از توان داخلی با دستگاه های تهویه تولید داخل با ارزش ریالی بالغ بر حدود ۳ میلیون دلار  عملیاتی و نهایی شده و در مرحله اجرا و نصب و راه اندازی است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;