بزرگ‌ترین گلخانه جهان + تصاویر

به گزارش تاسیسات نیوز، یک شرکت فرانسوی اخیراً از طرح خود برای ساخت بزرگ ترین گلخانه گرمسیری جهان در منطقه Pas-de-Calais خبر داده است.


این پروژه به مساحت 20000 متر مربع شامل یک چارچوب آلومینیومی و زیرسازی های ETFE می شود. مصالح ساختمانی از جنس پلاستیک شفاف پرشده با هوا معمولاً در پروژه های معماری از جمله مرکز ملی ابی پکن و پروژه مشابه ادن در انگلستان به جای شیشه استفاده شده است.


 


به گفته شرکت طراح، یک اثر گلخانه ای طبیعی دمای ثابت 28 درجه سانتی گراد در داخل تامین می کند و نوعی تهویه برای کمک به حفظ این دما استفاده می شود. همچنین گرمای اضافی می تواند برای منطقه اطراف ذخیره یا ارسال شود.


داخل گلخانه محلی برای گیاهان مختلف و حیوانات بومی مناطق گرمسیری از جمله پروانه ها، مرغ های مگس خوار و لاک پشت ها خواهد بود. یک مسیر 1 کیلومتری بازدیدکنندگان را از میان یک چشم انداز زیبا در کنار پل ها، استخرها و آبشارها هدایت می کند. همچنین یک رستوران، هتل، مهمان سرا و یک منطقه برای دانشمندان تعبیه می شود.




ساخت Tropicalia در سال 2019 آغاز و پیش بینی می شود تا سال 2021 به اتمام برسد. شرکت سازنده پیش بینی می کند حداکثر 500000 نفر سالانه از این محل بازدید کنند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;