برگزاری بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی ساخت و تولید

بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی ساخت و تولید به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی ساخت و تولید، با حضور حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی، ۲ و ۳ اسفندماه به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.
از محورهای این همایش می‌توان به طراحی قید و بند؛ آزمون‌های غیر مخرب؛ روش‌های شکل‌دهی؛ سیستم‌های تولید صنعتی؛ روش‌های ساخت افزودنی؛ ماشین کاری سنتی و مدرن؛ طراحی و ساخت به کمک کامپیوتر، مکاترونیک، رباتیک و اتوماسیون در تولید؛ ریخته‌گری، عملیات حرارتی و متالورژی در تولید؛ رویکردهای نوین در ساخت و تولید (بیو، نانو و میکرو)؛ ساخت و تولید مواد مرکب پلاستیک‌ها و لاستیک‌ها؛ روش‌های اتصال دهی (جوشکاری اتصالات چسبی و …)؛ رویکردهای صنعتی (ساخت یا طراحی یک قطعه یا تجهیز یا فرایند خاص) اشاره کرد.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی به پایگاه اینترنتی https://icme۲۰۲۴.usc.ac.ir/ مراجعه و یا شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۴۲۱۴۷۲۵ و ۰۲۱۴۴۲۱۴۷۴۵ تماس بگیرند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;