برگزاری انتخابات اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی قزوین

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس اداره نظام مهندسی اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: هم‌زمان با سراسر کشور، ششمین دوره انتخابات اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در روز نهم مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.
 قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد عبدالرزاقی اظهار داشت: هم‌زمان با سراسر کشور، ششمین دوره انتخابات اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در روز نهم مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

رئیس اداره نظام مهندسی اداره کل راه و شهرسازی قزوین ضمن اعلام این خبر افزود: این انتخابات بر اساس قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان هر سه سال یک بار برگزار می‌شود.

وی اعضای سازمان نظام مهندسی قزوین را در حدود هشت هزار نفر عنوان کرد و یادآور شد: از میان این اعضا افراد واجد شرایط نامزد عضویت در هیئت مدیره شده و پس از برگزاری انتخابات 11 نفر در هفت رشته اصلی عمران، معماری، شهرسازی، تأسیسات برقی و مکانیکی، ترافیک و نقشه‌برداری به عنوان اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معرفی خواهند شد.

عبدالرزاقی در خصوص چگونگی برگزاری این انتخابات عنوان کرد: اعضای دستگاه نظارت بر انتخابات، توسط مدیرکل راه و شهرسازی که ریاست این دستگاه را بر عهده دارد انتخاب شده و این اعضا نیز بر اساس ضوابط مندرج در قانون برگزاری انتخابات، هیئت اجرایی را از میان اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان معرفی خواهند کرد.

وی در پایان تأکید کرد: احکام مربوط به اعضای دستگاه نظارت و هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی استان قزوین تا پایان ماه جاری توسط اداره کل راه و شهرسازی صادر و ابلاغ خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;