بررسی تفاهم نامه سازمان نظام مهندسی البرز و دانشگاه آزاد اسلامی کرج

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از نظام مهندسی و ساختمان استان البرز،در دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، که روز سه شنبه 9 تیرماه 94 در محل سازمان انجام گرفت، موضوع همکاری های مشترک، از جمله اجرایی شدن تفاهم نامه مشترک دو مجموعه مورد بحث تبادل نظر قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، در ابتدای این دیدار دکتر مجربی کرمانی ریاست سازمان با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان وآروزی قبولی طاعات و عبادات, ضمن خوشامد گویی به دکتر میرزا و هیات همراهشان، با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده بین دکتر ترکان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و دکتر میرزاده ریاست دانشگاه ازاد اسلامی، فرصت های همکاری بین دانشگاه آزاد کرج و سازمان را قابل توجه خواند و بر افزایش همکاری های دوجانبه بر اساس تفاهم نامه بین دو مجموعه تاکید کرد.
رییس سازمان در ادامه اظهار امیدواری کرد در موضوع ارتقای پایه مهندسان دانشگاه بتواند همراه نزدیک سازمان باشد. وی با اشاره به آمادگی سازمان برای اجرایی کردن اهداف دانشگاه در مسیر تخصصی و کاربردی تر کردن آموزش های دانشگاهی، تدریس مقررات ملی ساختمان به همه دانشجویان رشته های مرتبط در دانشگاه را امری لازم دانست که موجب خواهد شد فارغ التحصیلان دانشگاه با اطلاعات کاربردی مفید وارد بازار کار شوند.

در ادامه دکتر جمالپور از اساتید دانشگاه و از اعضای کمیته آموزش سازمان در سخنانی با اشاره به ظرفیت های علمی دو مجموعه و برشمردن برخی زمینه های همکاری دو جانبه ، از جمله ارتقای پایه و همکاری های علمی و پژوهشی ، همکاری دو مجموعه را دارای صرفه معنوی و اقتصادی برای هر دو طرف دانست.
دکتر میرزا نیز در سخنان خود با آرزوی قبولی طاعات، ضمن تاکید بر تسهیل شدن روابط بین سازمان و دانشگاه پس از عقد تفاهم نامه دکتر ترکان و دکتر میرزاده، از آمادگی دانشگاه برای همکاری های گسترده با سازمان در زمینه های آموزشی و پژوهشی خبر داد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی کرج اظهار امیدواری کرد با همکاری روسای دانشگاههای آزاد استان و آغاز به کار دپارتمان تحقیقاتی دانشگاه و راه اندازی دوره های دکترای سازه و کارشناسی ارشد مدیریت ساخت و دکترای معماری پژوهش محور، فصل جدیدی از همکاری های میان دو مجموعه، آغاز شود.
دکتر کوروش غفاری از اعضای هیات مدیره سازمان نیز در سخنانی بر انعقاد تفاهم نامه مشترک در موضوعاتی همچون ارتقای پایه، کارآموزی واقعی دانشجویان ، ارتباط دانشگاه با صنعت و برگزاری همایش ها و نشست های علمی تاکید کرد.

 

پایان خبر/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;