بدون مصرف سوخت برانید

به گزارش تاسیسات نیوز، نسل جدید دوچرخه های برقی شرکت نیرومحرکه با برند GREEN POWER ، مطابق با استانداردهای روز اروپا در طراحی های منحصر به فرد به بازار آمد.


این محصولات با بهره گیری از باطری های لیتیوم (ال جی) و قطعات استاندارد و با کیفیت به شما این امکان را می دهد که تمامی سفرهای درون شهری خود را بدون نیاز به خودروی شخصی و یا موتور سیکلت به راحتی و بدون خستگی طی کنید.


این محصولات با داشتن ۷ دنده سبک و سنگین برای مسیرهای هم سطح و شیب دار طراحی شده و با مجهز بودن به موتورهای ۲۵۰ تا ۷۵۰ وات ژاپنی، امکان پیموندن مسیرهای طولانی را بدون داشتن دردسرهای ترافیکی و با هزینه کم برای شما فراهم کرده است.


همچنین تولیدات جدید ما برای بانوان و کودکان ایده های نویی را به ارمغان آورده است.


اسکوتر سه چرخ برقی یکی از محصولات جدید این شرکت بوده که با توجه به کارایی و طراحی منحصر به فردی که دارد بسیار مورد توجه بانوان و آقایان میانسال برای مسافرت های درون شهری قرار گرفته است.


پیشنهاد ما فقط یک بار استفاده از این محصول است که مجهز به موتور با قدرت ۵۰۰ وات ،سنسورهای هوشمند، دنده عقب، سبد خرید، ریموت کنترل می باشد.


کلیه محصولات برقی شرکت دارای ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد.


ما در شرکت نیروی محرکه توانسته ایم به انچه نهایت تلاشمان بوده است دست یابیم و مفتخر به کسب رتبه دوم شرکت های برتر در زمینه خدمات پس از فروش و رعایت حقوق مشتری برای دوسال متوالی شده ایم.


بیایید اسمان آبی را نفس بکشیم و شهری عاری از ترافیک و الودگی را به فرزندانمان هدیه کنیم.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;