بازنگری قوانین مهندسی کشور

محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی مهندسان جریان آزاد مهندسی استان البرز با بیان این مطلب اظهار داشت: آنچه که در حال حاضر در حوزه نظام مهندسی وجود دارد، وجود برخی از قوانینی است که نتوانسته نیازهای مهندسی کشور را مرتفع نماید.

به گزارش تاسیسات نیوز، وی افزود: توجه به قوانین مهندسی می تواند نظام بخشی مناسبی را در شهرها بوجود آورد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در صنف ساختمان چندین رکن از جمله دولت، سازمان نظام مهندسی، سازندگان، شهرداری و موثر است که در کنار یکدیگر می تواند به توسعه علمی شهرها کمک شایانی نماید.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی به جوان گرایی در حوزه نظام مهندسی اشاره کرده و ادامه داد: بهتر است در سازمان به جوانها میدان داده شود.

آموزش مجدد در سازمان باید صورت گیرد تا مهندسان بروز باشند.

وی افزود: شور جوانی باید در رگهای نظام مهندسی بدمد تا بتواند تحولات جدی و اساسی را در بخش مهندسی کشور استان را مشاهده کرد.

کولیوند افزود: جوانان و مستعدان حوزه مهندسی استان با شناخت شرایط و ایجاد بسترهای مناسب برای رشد می توانند به اعواجاجی که در این حوزه در البرز وجود دارد سامان بدهند.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس اضافه کرد: در این بخش بعنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی آمادگی لازم را دارم تا اگر نیاز به اصلاح قوانین و یا تغییر و یا وضع قوانین جدید وجود داشت، این اقدامات از سوی کمیسیون شوراها و بنده در مجلس پیگیری و دنبال نمایم.ن

ماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در پایان از مهندسان جوان خواست تا با ارائه نظرات خود و ارائه آن، در ایجاد شهری آبادتر و مهندسی تر تلاش نمایند.

 

منبع سپیدار نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;