بازدید مدیرعامل سابا از عملکرد کولرآبی هیبریدی

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرعامل سابا از نمونه کولر آبی هیبریدی جدید شرکت زیبو فن­ آور پارس در مرکز توسعۀ فن ­آوری صنعت برق و انرژی پژوهشگاه نیرو بازدید به ­عمل آورد.




مهندس سیدحسین سجادی مدیرعامل سازمان بهره­ وری انرژی ایران از چند نمونه کولر آبی هیبریدی تولید شده توسط شرکت زیبو فن ­آور پارس در تاریخ 19 دی ­ماه سال جاری در محل پژوهشگاه نیرو بازدید به­ عمل آورد.





این کولر با موتور DC کار می ­کند و خطر برق گرفتگی در آن صفر است. علاوه ­بر آن استفاده از این نوع کولر، مصرف انرژی را بیش از اندازه پایین می ­آورد این کولر در توان ­ها و مدل ­های مختلف مانند متحرک و ثابت قابل تولید است.

 

 

 

 

این کولر کاملاً هوشمند بوده و از آن می ­توان در شهرهای گرمسیر نیز مانند بندرعباس، چابهار و استان خوزستان استفاده کرد. مصرف آب این نوع کولر بسیار کم می ­باشد. در کولر 18000 از این مدل، مصرف آب آن بین 5 تا 8 لیتر در ساعت است. شایان ذکر است که تمام نمونه ­سازی­ های آن در کشور آلمان انجام شده است.

 

 

 

 

مهندس سجادی حمایت درخصوص تولید از این نوع کولر را مشروط به منابع مالی و اختصاص بودجه ازسوی دولت کرد و گفت پس از تست و تأیید تمامی عملکردهای کولر مذکور می ­توان ازطرق مختلف همانند جذب حمایت ­بخش خصوصی نیز نسبت به تولید آن اقدام کرد.

 

 

 

 

منبع: روابط­ عمومی سازمان بهره ­وری انرژی ایران








انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;