ایجاد بازار کار جدید برای مهندسین

به گزارش تاسیسات نیوز، یزدی نژاد رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در جلسه مشترک توجیحی تانوما که به میزبانی مخابرات منطقه مازندران برگزار گردید ، ضمن تشکر از همکاری مخابرات استان با سازمان ، جریان کاری جدید در حوزه مهندسین برق را مهمترین هدف این همکاری دو جانبه دانست و گفت : دوره های آموزشی مهندسین برای اولین بار در کشور انجام پذیرفت و سازمان مازندران بعنوان یک سازمان پیشرو با همکاری مخابرات در این زمینه موفق عمل نمود .
وی پیوند صنعت ساختمان با مخابرات را بسیار مهم ارزیابی نمود و گفت : صنعت برق یکی از رشته هایی است که با ورود تکنولوژی دستخوش تغییرات گسترده ای شده و وابستگی مردم به زیرساختها بسیار زیاد شده است که نشان می دهد این حوزه کاری بسیار گسترده خواهد بود .
مهندس یزدی نژاد ارتباط میان صنعت و دانشگاه را بسیار ضروری دانست و افزود : واقعیت آینده ، دنیای مجازی است و زندگی همه ما به تکنولوژی وابسته بوده و ftth یک واقعیت اجتناب ناپذیر خواهد بود و از این رو بازار کار بکر و گسترده ای برای مهندسین وجود خواهد داشت و سازمان در این راستا برای حمایت از اعضا از تلاشی دریغ نخواهد نمود .
رییس سازمان در پایان اظهار امیداری نمود تا مخابرات استان با تهیه یک مدل کاربردی ، زمینه استفاده از مهندسین عضو سازمان بعنوان یک پیمانکار توسط ادارات شهرستان مهیا گردد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;