اپل هم به انرژی پیوست

به گزارش تاسیسات نیوز، اَپل یک شعبه جدید به نام موسسه اپل انرژی تاسیس کرده که برنامه های آن استفاده از انرژی های تجدید پذیر برای کمک به تامین برق برای عملیات خود و نیز فروش برق اضافی تولیدشده از مزارع خورشیدی برای بازارهای عمده فروشی در ایالات متحده است.

 

 

 

 

اپل دیگر با سرمایه گذاری در انرژی های پاک بیگانه نیست. از سال 2013، 100 درصد برق مورد استفاده در هریک از دیتاسنترهای این شرکت از انرژی های تجدیدپذیر تامین شده است. تنها یک نمونه از استفاده اپل از انرژی های پاک، پروژه برق خورشیدی 32 مگاواتی است که شامل پنل های بیش از 800 محل می شود که برق عملیات این شرکت در سنگاپور را تامین می کند.

 

 

 

 

اپل می گوید برق حاصل از انرژی های تجدیدپذیر، 93 درصد برق مورد استفاده در تاسیسات ما در سراسر جهان را تامین می کند. طبق گزارش کارگروه محیط زیست در سال 2016، در حال حاضر 463 فروشگاه اپل در 13 کشور با 100 درصد انرژی تجدید پذیر کار می کنند و همچنین انرژی پاک را به شبکه محلی بر می گردانند.

 

 

 

 

کمپ سبز جدید واقع در Cupertino روی راندمان انرژی تمرکز کرده و با پنل های پشت بامی خورشیدی کار می کند، مرکز هزاران درخت سبز است، از انرژی بازیافتی استفاده کرده و جایگزین های خوبی برای کارکنان به منظور کاهش انتشارات کربن فراهم می کند.

 

 

 

 

مدیران اپل می گویند: «ما از روش نوینی برای محیط زیست استفاده و به منظور کاهش بقایای کربن، پروژه های انرژی خورشیدی جدیدی ایجاد می کنیم. ما برای تولید محصولات و فرایند ساخت ایمن تر، به سمت مصالح سبزتر رو می آوریم. ما از جنگل ها محافظت کرده و اطمینان می دهیم آنها پیوسته مدیریت می شوند. حتی روش معقولانه تری برای بازیافت وسایل با استفاده از روبوت ها ایجاد می کنیم.

 

 

 

 

رسیدن به 100 درصد انرژی های تجدید پذیر یک هدف عالی است.

 

 

 

در سال 2015، 93 درصد انرژی ما از منابع تجدیدپذیر آمده است. و ما پیوسته به دنبال روش هایی برای رسیدن به 100 درصد هستیم. در سنگاپور ما برق تاسیسات خود را از پروژه خورشیدی 32 مگاواتی تامین می کنیم. در چین، ما 170 مگاوات برق خورشیدی برای جبران انرژی مورد استفاده در تولید محصولات خود اضافه می کنیم. و دیتاسنترهای ما در سراسر جهان با 100 درصد انرژی پاک کار می کنند و برق میلیاردها پیام اینترنتی، پاسخ های Siri و داونلودهای iTune ها را تامین می کنند.

 

 

 

 

حدود 99 درصد کاغذ مورد استفاده در بسته بندی ها قابل بازیافت است.

 

 

 

ما می خواهیم بیش از آنچه مصرف می کنیم جنگل تولید کنیم. به حداقل رساندن موادی که از زمین می گیریم، هدف بزرگ تر ماست. ما بقایای آب را اندازه گیری و راه هایی برای کاهش یا مصرف مجدد اب می یابیم. هیچ یک از آب های سایت های مونتاژ Apple Watch و iPhone در یک مجموعه زیرزمینی دفن نمی شود. ما همچنین برنامه ای ایجاد کرده ایم که به شما اجازه می دهد هر وسیله اپل رادر یک فروشگاه اپل بازیافت کنید.

 

 

 

 

جیوه روی دست شما، میز کارتان یا در جیبتان نیست.

 

 

 

ما صنعت الکترونیک را به سمت حذف مواد سمی از وسایل خود هدایت می کنیم. ما جیوه و آرسنیک را از صفحات نمایش و سرب را از لحیم کاری های خود دور کرده ایم. در سال 2015 ما یک برنامه دفع مواد را آغاز کردیم که به ما ترکیب شیمیایی هر ماده ای که در هر بخش محصولات ما استفاده می شود را نشان می دهد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;