اولین تست هایپرلوپ ها در اروپا + عکس

 

به گزارش تاسیسات نیوز، مهندسان دانشگاه صنعتی دف در هلند از اولین تست مسیرهای سیستم حمل و نقل آینده رونمایی کردند. تاسیسات جدید به تیم اجازه تست سیستم در سرعت های پایین به صورت مسیری بین دو شهر در سال های آینده را می دهد.

 

 

 

اولین بار مفهوم هایپرلوپ در سال 2013 به عنوان نوع جدیدی از سیستم حمل و نقل جمعی مطرح شد. این سیستم جدید مسافران را از طریق لوله هایی با سرعت نزدیک به صوت جا به جا می کند. این امر در ابتدا تنها در حد یک ایده بود اما خیلی زود با چندین استارت آپ در آمریکا رونق گرفت و دولت ها مطالعاتی روی آن انجام دادند.

 

 

 

از میان صدها محقق، مهندسین دانشگاه دف یک شرکت اختصاصی برای تحقق رویای هایپرلوپ تاسیس کردند. آنها با همکاری شرکت BAM مسیر آزمایشی را در کمپ دف که یک آزمایشگاه زنده برای توسعه فناوری های پایدار است طراحی کردند.

 

 

 

این واحد شامل یک لوله 30 متری با قطر خارجی 3.2 متر است که با توجه به طول کوتاهش برای تست و توسعه ایمنی، پیش رانش، سرخوردن و سیستم های پایدارسازی روی خودروی هایپرلوپ استفاده می شود.

 

 

 

پس از انجام تست های سرعت پایین، تیم امیدوار است لوله ای بسازد که اجازه تست سیستم در سرعت های بالا را بدهد. این کار امکان کشف مسایلی مثل تغییر لاین در سرعت بالا را می دهد. در این صورت ساخت مسیر بین دو شهر در چهار سال آینده برنامه ریزی می شود.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;