آینده صنعت HVACR پس از خروج از معاهده پاریس

به گزارش تاسیسات نیوز، گروه سازندگان ایالات متحده AHRI تاکید می کند خروج آمریکا از معاهده پاریس تغییری در تعهد صنعت HVACR به برنامه های زیست محیطی و راندمان انرژی ایجاد نمی کند.

 

 

 

استفان یورک – رئیس و مدیرعامل AHRI – می گوید: «این واقعیت که دولت ایالات متحده تصمیم به پی گیری مسیرهای جایگزین معاهده پاریس گرفته است، به هیچ وجه تصمیم صنعت گرمایش آب و HVACR آمریکا مبنی بر کاهش اثرات زیست محیطی محصولات و تجهیزات را تغییر نمی دهد.





صنعت ما تعهد خود به راندمان انرژی و مسایل زیست محیطی را در سطح ملی و بین المللی نشان داده و این امر در محصولات گرمایش، سرمایش، گرمایش اب و محصولات تبرید تجاری با فناوری های پیشرفته بیش از پیش مشهود است.

 

 

 

با این وجود، شکی نیست که تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر خروج آمریکا از توافق پاریس می تواند از سوی دومین کشور آلوده کننده جهان دنبال شده و اصلاحیه کیگالی در حوزه توقف مبردهای HFC مد نظر قرار گیرد. در بیانیه خروج دونالد ترامپ آمده است بسیاری از معاملات به زودی مجدداً مذاکره خواهند شد.

 

 

 

ماه گذشته استفان یورک اعلام کرده بود: «ما تلاش می کنیم کیگالی را جدا از توافق پاریس پی گیری کنیم چون این دو توافقات کاملاً متفاوتی هستند. این یک مشارکت بین صنعت، دولت و کارشناسان محیط زیست است.

 

 

 

با وجود هراس همه از این رویداد، بسیاری فکر می کنند دولت ترامپ اصلاحیه کیگالی را تصویب می کند. در حالی که اکثریت بخش صنعت آمریکا به ترامپ برای ماندن در توافق پاریس اصرار می کنند، توقف HFC احتمالاً جایگاه کمتری در این زمینه دارد و از سوی سازندگان بزرگ مبرد آمریکا یعنی هانل ول و کمور دنبال می شود.

 

 

 

به دنبال بیانیه ترامپ، فرانسیس دیتز، نایب رئیس امور عمومی AHRI گفت کیگالی و پاریس دو توافق بسیار متفاوت هستند و AHRI معتقد نیست که این دو باید با هم مرتبط باشند.

 

 

 

توافق کیگالی تنها توقف HFC ها را دنبال می کند و مورد حمایت صنعت و گروه های زیست محیطی است.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;