اهدای سیستم های تهویه مطبوع به موسسات خیریه

 

به گزارش تاسیسات نیوز، تابستان امسال مالکان خانه های آمریکا به کمک سیستم های آسایشی بدون کانال کریر و بنیاد خیریه «مسکن برای انسان ها» روزهای خنکی را سپری کردند. شرکت تاسیساتی کریر بیش از 500 سیستم به این بنیاد اهدا کرده و این موسسه آنها را در خانه های سراسر کشور نصب می کند تا در گرما محیطی خنک و در سرما محیطی گرم فراهم سازند.

 

 

 

 

این دو نهاد سالیان طولانی با هم کار می کنند و کارهای زیادی در سراسر کشور برای کمک به خانواده ها در رسیدن به آرزوی خانه دارشدن انجام داده اند. کار با شرکت کریر برای این موسسه خیریه سبب شده تلاش ها برای ارایه محصولی که آسایش را برای خانواده ها به ارمغان می آورد تشدید شود.

 

 

 

 

مدیر اجرایی سیستم های جریان مبرد متغیر و بدون کانال کریر می گوید: «کریر از این کار خود بسیار خوشحال است. ما اهمیت آسوده بودن در خانه را درک می کنیم و می دانیم هوای خنک در وسط تابستان برای آرامش و سرزندگی چقدر اهمیت دارد. کار با موسسه Habitat برای تامین آسایش برای صدها ساکن تجربه لذت بخشی برای کریر بود.»

 

 

 

 

گشاده دستی و سخاوت شرکت هایی مثل کریر به خانواده ها در بهبود زندگی خود و رسیدن به قدرت، ثبات و اعتماد به نفس کمک می کند. کریر کارهای زیاید با سازمان های Habitat داشته و در کار نصب سیستم های اهدایی نیز کمک کرده است.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;