اهدای جوایز مسابقه کتاب‌خوانی زندگی به سبک شهدا

مراسم اهدای جوایز و تقدیر از برگزیدگان مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی زندگی به سبک شهدا با حضور جمعی از مسئولین و مدیران سازمان، نویسنده کتاب زندگی به سبک شهدا و اعضای کارگروه واحد ایثارگران برگزار شد
تاسیسات نیوز: باهمت واحد ایثارگران سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران و باهدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی و آشنایی اعضای سازمان با سیره و روش زندگی شهدا، مسابقات کتاب‌خوانی با عنوان زندگی به سبک شهدا برگزار که با استقبال خوب علاقمندان به این کتاب و کتاب‌خوانی مواجه شد.
این مسابقه حدود ۵۰۰  نفر ثبت نام کننده داشت که  ۱۷۵ نفر از شرکت‌کنندگان و به تفکیک ۱۵۷ نفر از اعضا و ۱۸ نفر از کارکنان سازمان توانستند در این آزمون به‌تمامی سؤالات، پاسخ صحیح ارائه نمایند که بعد از مراسم قرعه‌کشی، ۱۲ نفر از منتخبان، به عنوان برندگان نهایی انتخاب شدند.
گفتنی است. طی مراسمی با حضور مدیران سازمان، اعضای کارگروه واحد ایثارگران و همچنین با حضور نویسنده کتاب زندگی به سبک شهدا، از برندگان این مسابقات تقدیر شد.
در این مراسم، ناصر کاوه، نویسنده کتاب زندگی به سبک شهدا، ضمن تقدیر از سازمان نظام مهندسی و واحد ایثارگران سازمان، به بیان اهداف خود در نگارش این کتاب پرداخت. ناصر کاوه، بابیان اینکه خود نیز از اعضای سازمان نظام مهندسی است افزود: این که بتوانم هر یک از شهدای عزیزمان را در یک صفحه خلاصه کنم کار آسانی نبود ولی شاید باسعادت حضوری که در دفاع مقدس داشتم و همچنین کمک شهدای عظیم الشان این کار انجام شد.
مجتبی حبیب زادگان، بازرس سازمان نیز ضمن گرامی داشت سالروز ۱۷ شهریور و شهدای گرانقدر آن روز، ۱۷ شهریور را نقطه عطفی در تاریخ آغازین و وقوع انقلاب اسلامی عنوان نمود و دفاع مقدس را در تداوم این روز و حفظ این انقلاب ارزشمند توصیف کرد. حبیب زادگان بابیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا وظیفه همگانی است، تمام افرادی که این کتاب را مطالعه کردند، برندگان مسابقه عنوان نمود و از همه‌کسانی که در برگزاری این مسابقه کمک کردند و همه افرادی که در این مسابقه شرکت کردند تقدیر و تشکر کرد.
منبع نظام مهندسی تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;