انواع مدل وان حمام لوکس و زیبا

به گزارش تاسیسات نیوز، قبل از هر چیزی برای انتخاب وان حمام باید به اندازه گیری مساحت حمام خود بپردازید تا انتخاب اشتباهی نداشته باشید و در وقت و هزینه خود طرفه جویی کنید.





همچنین باید مشخص کنید که چه نوع مدل وان حمام را می خواهید وان ها در انواع آلاچیقی یا سقف دار (نوع لوکس)، مستقل و جداگانه، فرورفته در کف و … تولید می شوند که در این مطلب نمونه ایی از هر کدام آورده ایم تا بیشتر با آنها آشنا بشوید ، همچنین در انتها چند نمونه وان جکوزی بسیار شیک نیز آورده است.





نکته مهم دیگری که قبل از خرید وان حمام باید دقت کنید اندازه قد افرادی هست که می خواهند از آن استفاده کنند اگر وان حمام کوچک انتخاب شود مسلما نمی توانید در آن با آرامش استحمام کنید و اگر بزرگ انتخاب بشود پر و خالی کردن آن بسیار بیشتر طول می کشد و ممکن است با کمبود آب گرم موجه شوید ثانیا مدل وان حمام بزرگ لوزما راحت نیستند.





برای راحتی حتما باید به زاویه تکیه گاه توجه داشته باشید تا در مدت زمان طولانی با خستگی روبرو نشوید. در خرید وان حمام ابتدا به کیفیت توجه کنید بعد به قیمت چون در صورت پشیمانی تقریبا راه برگشتی وجود ندارد و در صورت تعویض وان جکوزی حمام با مشکلات عدیده ایی روبرو خواهید شد خصوصا مدل هایی که اطراف آنها سنگ کاری و کاشی کاری شده باشد.





در این مطلب با نمونه هایی زیبا از انواع مدل وان حمام آشنا خواهیم شد. از مدل های صدفی شکل که به وان حمام کلوپاترایی شهرت پیدا کرده و کاملا لوکس بنظر می رسد. طرحی که حس امنیت و اختفا را به سر حد خود می رساند. حتی سیستم روشنایی در این وان هم تماشایی کار شده و با حلقه هایی از دیسم های کوچک و بزرگ بمانند تاج پادشاهی بنظر می آید تا مدلهای زیبای وان جکوزی که در انتها آورده شده است.











انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;