انفجار نیروگاه برق و خاموشی پس از آن

به گزارش تاسیسات نیوز، شبکه تلویزیونی سی ان ان در خبری فوری گزارش داد: انفجار و در پی آن وقوع آتش سوزی در یکی از نیروگاه های برق در پورتوریکو بخش های شمالی این کشور جزیره ای را درخاموشی فرو برد.


سی ان ان افزود: مقامات پورتوریکو علت وقوع این انفجار را اشکال فنی عنوان کردند، هنوز مشخص نیست چه تعداد از مشترکان برق، متاثر از این خاموشی شده اند.


درهمین حال خبرگزاری آسوشیتدپرس ساعتی پیش از مبدا ‘سن خوان’ درباره این خبر گزارش داد: این حادثه اواخر روز گذشته (یکشنبه) روی داد و حتی بخش هایی از ‘سان خوان’ (San Juan) پایتخت را در خاموشی فرو برد،مقامات پورتوریکو اعلام کردند که راه اندازی دوباره برق از این نیروگاه چند روز زمان می برد.




بنابراین گزارش این درحالی است که این کشور تحت حاکمیت و قلمرو آمریکا از زمان وقوع توفان دریایی’ماریا’ (Maria) که در ماه سپتامبر (شهریور) گذشته روی داد، در تلاش برای راه اندازی کامل سیستم برق در سراسر این کشور جزیره ای است.

 

مجمع الجزایر پورتوریکو با وسعتی برابر با 9 هزار و یکصد کیلومتر مربع و جمعیتی نزدیک به سه میلیون 400هزار نفر بعنوان نواحی غیر ضمیمه به خاک آمریکا، در شمال شرق منطقه کارائیب واقع است.


در پی وقوع توفان دریایی ماریا که در 16 سپتامبر 2017 شکل گرفت ، 112نفر کشته شدند که 64 نفر از قربانیان این حادثه متعلق به پورتوریکو بودند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;