انجام ۹۶۸ پروژه توسط مجمع مهندسان خیر امام علی (ع)

مدیرعامل مجمع مهندسان خیّر امام علی (ع) گفت: این مجمع تا به امروز ۹۶۸ پروژه عمرانی انجام داده است.
به گزارش تاسیسات نیوز، جلسه مجمع عمومی مجمع مهندسان خیر امام علی (ع) با حضور اعضای هیات امناء و مدعوین برگزار شد.
در این جلسه مهندس محمدرضا کجانی رئیس هیات مدیره اهداف و برنامه های تاسیس خیریه را تشریح کرد.
پس از آن مهندس برزو اصفهانی مدیرعامل مجمع مهندسان خیّرامام علی (ع) با اشاره به خدمات مهندسی ارائه شده در رشته‌های چهارگانه سازه، معماری، تاسیسات برقی و مکانیکی (در بخش طراحی و نظارت) گفت: از سال ۱۳۹۱ تا سال ۱۴۰۰ این خدمات در قالب سه هزار و ۵۰۸ کار و ۹۶۸ پروژه توسط هزار و ۱۰۰ نفر از مهندسین خیر و در مساحتی بالغ بر دو میلیون و ۵۷۰ هزار و ۸۵۹ متر مربع انجام شده است.
وی افزود: خدمات فوق به صورت رایگان بوده و بر طبق ضوابط و مقررات مربوطه برای اشخاص حقیقی بی بضاعت و حقوقی عام المنفعه (مراکز فرهنگی، ورزشی ،درمانی،آموزشی و مراکز مذهبی) صورت گرفته است.
مدیرعامل مجمع مهندسان خیّر ادامه داد: این مهم با همت، همکاری و مساعدت هیات مدیره،کارکنان خیریه، شهرداری اصفهان و علی الخصوص ریاست و هیات مدیره محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان به مرحله اجرا درآمده که از خدمات همه عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنیم.
در ادامه این جلسه پس از ارائه گزارش تراز مالی توسط مهندس مدرس و گزارش بازرسان توسط مهندس میرقادری تراز مالی تایید و پیشنهاد بودجه توسط مهندس مدرس مطرح و توسط هیات رئیسه تایید شد.
همچنین در ادامه از تعدادی از مهندسین خیری که حضور فعال و چشمگیر در خیریه داشتند با اعطای هدایایی تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.
مهندس منصور آقاجانی در رشته معماری، مهندس محمدرضا ترابی در رشته عمران، مهندس صفورا دانش مبرهن در رشته معماری، مهندس اسفندیار صفری در رشته برق، مهندس سید سعید مهری آدریانی در رشته مکانیک و مهندس حمید نریمانی در رشته عمران مورد تقدیر قرار گرفتند.
در پایان این جلسه با رای گیری اعضای مجمع، افراد زیر به عنوان اعضای هیات مدیره و بازرسان اصلی و علی البدل انتخاب شدند.
اعضای هیات مدیره:
۱-محمد رضا کجانی
۲- محمدرضا برزو اصفهانی
۳- فضل اله محلوجی
۴- احمد مدرس
۵- مصطفی بهبهانی
۶- عباس حاج رسولیها
۷- عباس صنیع زاده
۸-حسن صلواتی
۹- مصطفی مهربد
علیرضا پرهام و محمدرضا کجوری (علی البدل هیات مدیره)
بازرسان:
۱ – سید جلال نوریه
۲- حسین میرقادری – سید اصغر لوح موسوی (علی البدل بازرس)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;