انتخابات گروه های تخصصی نزدیک است

به گزارش تاسیسات نیوز، در مراسم تقدیر از کمیسیون های تخصصی بیان شد: انتخابات گروه های تخصصی نزدیک است ، مراسم تقدیر از اعضای کمیسیون های تخصصی سازمان با حضور اعضای هیئت مدیره و بازرس سازمان برگزار گردید
مراسم تقدیر از اعضای کمیسیون های تخصصی سازمان با حضور اعضای هیئت مدیره و بازرس سازمان برگزار گردید.
در این جلسه بهزاد پارسا رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان ضمن تشکر از اعضای کمیسیونهای تخصصی گفت به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره و هم چنین هیئت مدیره ادوار باید اذعان کنم تلاش های کمیسیونها و گروه های تخصصی جهت اعتلای سازمان بر کسی پوشیده نیست و زحماتی که برای ارتقای دانش فنی سازمان متقبل شدند جای تقدیر و تشکر دارد.
پارسا، با اشاره اینکه به دلیل عدم برگزاری انتخابات گروه های تخصصی، شاهد تشکیل کمیسیونهای تخصصی بودیم، گفت اعضای حاضر جزو بهترین ها از نظر دانش فنی و تجربه هستند و در عین حال سازمان به دلیل داشتن پتانسیل بالای افراد متخصص و نخبه باید از این فرصت برای بهره گیری از افراد بیشتر در تصمیم گیری و برنامه ریزی استفاده کند.
رییس سازمان در ادامه صحبت های خود گفت: جهت استفاده بهتر از این ظرفیت به زودی امکان برگزاری جلسات غیرحضوری برای کمیسیون ها فراهم خواهد شد.
پارسا، خطاب به اعضای کمیسیون های تخصصی سازمان ادامه داد: انتخابات گروه های تخصصی نزدیک است، مایه مباهات است که در انتخابات پیش رو حضور پررنگى داشته باشید. سازمان همیشه خانه شما محسوب می گردد و همواره به نظرات و پیشنهادات شما نیازمند است.
در ادامه مراسم، لوح تقدیری به پاس تلاش های اعضای کمیسیون های تخصصی سازمان توسط اعضای هیات مدیره به آنها اهدا گردید.
لازم به ذکر است کمیسیون های تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان در ۶ رشته برق، شهرسازی، عمران، معماری، مکانیک و نقشه برداری فعالیت دارند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;