ارائه پیش نویس جدید اصلاح قانون نظام مهندسی به مجلس

‎در نشست هم اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی در سازمان که بصورت حضوری و آنلاین برگزار گردید، در ابتدا شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان ضمن خیر مقدم به میهمانان ابراز امیدواری کرد این نشست‌ ها نتایج مفیدی برای همه ذی نفعان قانون داشته باشد و به زودی متن پیش‌نویس به مجلس شورای اسلامی ارائه گردد.
به گزارش تاسیسات نیوز،  ادامه نشست هم‌اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با حضور حمزه شکیب ، در محل سالن جلسات شورای مرکزی بندهای باقی‌مانده اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان را مورد بحث و بررسی قرار گرفت
روسا سازمان ‌های نظام مهندسی استان ‌های کشور در نشستی ۲ روزه در محل سالن جلسات شورای مرکزی بندهای باقی‌مانده اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
روز ۴ شنبه و ۵ شنبه ۲۴،۲۵ فروردین ماه با حضور حمزه شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، برخی از اعضا و مشاوران شورای مرکزی، روسا و جمعی از اعضای هیات‌مدیره سازمان ‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌های کشور، پیش‌نویس اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مورد ارزیابی، نقد و بررسی قرار گرفت.
‎در این نشست که بصورت حضوری و آنلاین برگزار گردید، در ابتدا شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان ضمن خیر مقدم به میهمانان ابراز امیدواری کرد این نشست‌ ها نتایج مفیدی برای همه ذی نفعان قانون داشته باشد و به زودی متن پیش‌نویس به مجلس شورای اسلامی ارائه گردد.
در ادامه، فرج‌زاده‌ها مشاور عالی ریاست سازمان نظام مهندسی کشور در امور قوانین، مقررات و آیین نامه‌ ها با اشاره به این نکته که در این نشست بررسی ادامه بندهای پیش‌نویس اصلاحیه قانون در دستور کار قراردارد، از ماده نوزده، شروع به بررسی و اصلاح بندها با نظر اکثریت کرد.
‎در آخر تا عصر روز پنج‌شنبه تمام مواد مورد بازبینی قرار گرفت و بعد از لحاظ کردن نظرات در مورد مواد قانون در این نشست ۲ روزه، مجدد فایل اصلاح شده جهت نظرخواهی نهایی در اختیار سازمان استان‌ها قرار خواهد گرفت و با جمع‌بندی نتایج این نشست و نشست ‌های قبل به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;