انتخابات میلیاردی نظام مهندسی کیش – مات شد!

 تاسیسات نیوز/ صدیقه بهزادپور:  همزمان با انتشار خبر برگزاری نهمین دوره انتخابات میلیاردی سازمان نظام مهندسی ساختمان در کیش، منجر به اعتراضات زیادی در بین جامعه مهندسان و اعضای نظام مهندسی ساختمان در مراکز استان شد.
پروسه ای که برخی آن را بریز و بپاشی می دانستند که از توان برخی از مراکز نظام مهندسی ساختمان در استان ها خارج بود، و برخی معتقد بودند که برپایی این مراسم در تهران نیز خالی از هزینه نیست و فرقی با برگزاری آن در کیش ندارد.
هیاهو و اختلاف نظرها سراجام به انتشار نامه رسمی نظام مهندسی کشور و تغییر رسمی محل برگزاری انتخابات از کیش به تهران انجامید.
هر چند تنها موارد اختلاف در خصوص این انتخابات و در مجموع عملکرد نظام مهندسی به محل برگزاری انتخابات محدود نمی شود و انتخاب یا شاید بتوان گفت «گزینش» حمزه شکیب به جای خرم از سوی وزیر راه و شهرسازی و استمرار «تعارض» در پروسه تعارض منافع و سوءاستفاده برخی از اعضاء در فرآیند انتخابات و … از دیگر موارد چالش های انتخابات پرسرو صدایی هست که سرانجام از کیش به تهران انتقال یافت.
به گزارش تاسیسات نیوز، سازمان نظام مهندسی ساختمان، با توجه به تدابیر ابلاغی مکان برگزاری انتخابات تهران تعیین گردید. و اطلاعات ذیل پیرو این تصمیم نیز از سوی سازمان منتشر شد ./

مکان اجلاس: تهران

زمان: ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ لغایت ۱۴۰۱/۰۲/۲۳

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;