افزایش مشترکان گازی ایلام

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری شانا، روح ا… نوریان مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اظهار کرد: پارسال با گازرسانی به ٣٦ روستا و پنج شهر استان، ١٢ هزار مشترک جدید جذب شده و هم اکنون در مجموع، ١١٣ هزار و ٥٢٥ مشترک در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.




وی افزود: از این تعداد، ٩١ هزار و ٥٨١ خانوار شهری و ٢١ هزار و ٩٤٤ خانوار روستایی بوده است.





مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به این که پارسال بیش از هشت هزار انشعاب در بخشهای مختلف نصب شده است، گفت: در بازه زمانی یادشده، بیش از ٥٨٠ کیلومتر شبکه توزیع گاز و ٤٧ کیلومتر خطوط تغذیه در استان اجرا شده است.





نوریان با بیان این که تاکنون حدود ٩٧ درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند، یادآور شد: هم اکنون بیش از ٢١ شهر استان با ٨٧ هزار و ٤٠٠ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.





مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان این که پارسال، پنج شهر دهلران، موسیان، آبدانان، سراب باغ و مورموری با بیش از ١٥ هزار خانوار از گاز طبیعی برخوردار شدند، ادامه داد: در بازه زمانی یادشده، ٣٦ روستا با دو هزار و ١٩٥ خانوار به مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان افزوده شده اند.





نوریان با بیان این که هم اکنون گازرسانی به چهار شهر پهله، میمه، توحید و ماژین در دست اجراست گفت: با گازرسانی به این مناطق، در آینده نزدیک ١٠٠ درصد مناطق شهری استان به شبکه سراسری گاز متصل می شوند.





وی تصریح کرد: تاکنون ١٩٨ روستای استان با جمعیت ٢١ هزار و ٨٠٢ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند که در صورت تامین اعتبار، مابقی روستاهای استان نیز به شبکه سراسری گاز متصل می شوند.





وی با اشاره به این که بیش از ٤٨ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند، اعلام کرد: عملیات اجرایی گازرسانی به ١٤٥ روستای دیگر استان با جمعیت ١٤ هزار و ٨٥٩ خانوار در حال اجراست که با اجرایی شدن این پروژه ها بیش از ٣٢ درصد خانوار روستایی دیگر استان نیز از نعمت گاز برخوردار می شوند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;