افزایش دو برابری بانوان کارمند وزارت نیرو

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا،فاطمه قیومی، مشاور وزیر نیرو در امور بانوان و خانواده در دیدار با بانوان صنعت آب و برق این استان با اشاره به جایگاه زنان در وزارت نیرو گفت: افزایش در وضعیت استخدام و جذب نیرو نشان از همت، ایمان و صداقت بانوان در کار دارد.





وی با اشاره به نگاه ویژه نظام جمهوری اسلامی و معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری به زنان و ارزشمندی آنان، عوامل مهم توانمندسازی زنان را کار تیمی و گروهی، همکاری، همدلی و همراهی با همدیگر، تفکر خلاق، تفکر انتقادی، تفکر منطقی، مهارت‌های انگیزشی، تلاش و مسئولیت‌پذیری، دقت و افزایش مهارت‌های غیرکلامی دانست.

 

 

 

 

مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» ما به تفکر خلاق نیاز داریم و اعتقاد داریم که زنان می‌توانند در بحث مدیریت مصرف، استفاده از منابع جدید و دیگر حوزه‌ها به وزارت نیرو کمک کنند.

 

 

 

 

قیومی در ادامه درباره تفکر انتقادی نسبت به بحث امر به ‌معروف و نهی‌از منکر گفت: امربه‌معروف و نهی از منکر به معنی بدخواهی نیست بلکه به معنی خیرخواهی برای دیگران است و در مجموعه وزارت نیرو نیاز به یک تفکر انتقادی داریم که این موضوع در زنان با توجه به اینکه همیشه در این مباحث سرلوحه همه گروه‌ها و قشرهای دیگر هستند مورد انتظار است.

 

 

 

 

ارائه خلاصه‌ای از عملکرد کمیته استانی مشاور زنان صنعت آب و برق استان و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با حضور مسئولان وزارت نیرو و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد از دیگر برنامه‌های این جلسه بود.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;