افزایش تولید HFO-1233zd  توسط Arkema

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، Arkema شروع تولید HFO-1233zd را در سایت شریک خود Aofan در چین و همچنین آغاز ساخت یک خط در کارخانه تولید Calvert City، ایالات متحده آمریکا، اعلام کرده است.

HFO-1233zd یک گاز غیرقابل اشتعال A1 تک جزیی با GWP فقط ۵ زیر AR4 است. اگرچه R1233zd عمدتاً به عنوان یک عامل دمنده فوم کم GWP مورد هدف قرار گرفته است، اما R1233zd برای استفاده در چیلرها توسط تعدادی از تولیدکنندگان بزرگ نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

کارخانه آوفان در شهر زیبو، شاندونگ، ظرفیت اولیه ۵ تن در سال خواهد داشت. کارخانه Calvert City 15 تن در سال به ظرفیت اضافه می کند و انتظار می رود در اواخر سال ۲۰۲۳ یا اوایل سال ۲۰۲۴ تولید را آغاز کند. سرمایه گذاری ۶۰ میلیون دلاری شامل بازسازی خط تولید فعلی R134a خواهد بود.

شراکت Arkema با Aofan بیش از سه سال در حال ساخت است. کریستف ویلین، رئیس گروه جهانی فلوروشیمیایی، گفت: این در زمانی اتفاق می‌افتد که تولید Forane 1233zd نمی‌تواند برای حمایت از رشد صنعت حیاتی‌تر باشد. این مشارکت استراتژیک، علاوه بر اینکه کارخانه خودمان تا پایان سال ۲۰۲۳ یا اوایل سال ۲۰۲۴ آنلاین می شود، به ما امکان می دهد مواد پایدارتری را به عایق کاری خانه، زنجیره سرد و تولید لوازم خانگی بیاوریم.

پایان پیام/.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;