افت تقاضای آسانسور و پله برقی

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از ایسنا،صنعت آسانسور ایران با کاهش تقاضا روبرو گشته است.

عضو سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی پیش‌بینی کرد که در سال جاری با توجه به رکوداوود اشتیاقید مسکن و ساخت و ساز، این صنعت با کاهش 40 تا 50 درصدی تقاضا روبرو شود.
داوود اشتیاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه فعلا اظهارنظر درباره وضعیت صنعت کشور در سال جاری سخت است، گفت: صنعت مستقیما به اقتصاد مرتبط است و اظهار نظر درباره آن موضوع کلان بوده و باید به کارشناسان اقتصادی واگذار شود.
وی افزود: در عین حال با توجه به رکود مسکن و ساخت و ساز که همچنان نیز ادامه دارد، صنعت آسانسور و پله برقی قطعا با کاهش تقاضا روبرو خواهد شد.
عضو سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی با بیان اینکه براساس آمار شهرداری مجوزهای ساخت و ساز در سال جاری کاهش یافته است، اظهار کرد: این رکود با فاصله زمانی به صنعت منتقل می‌شود و همین موضوع سبب شده تا تقاضا در سال جاری از سال گذشته نیز کمتر باشد.
اشتیاقی با بیان اینکه تعدیل نیرو در صنعت آسانسور و پله برقی کم و بیش اتفاق می‌افتد، گفت: البته تعدیل‌ها هنوز خیلی جدی نیست با بیان اینکه در سال جاری صنعت آسانسور نیز دچار ریزش خواهد شد، گفت: این موضوع به دلیل کاهش تقاضا، تولید و ظرفیت اتفاق می‌افتد همانطور که شرکت‌های تولیدکننده نیز در حال حاضر با کاهش شدید تولید و افزایش نیروی انسانی مواجه شده‌اند.

 

پایان خبر/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;