افتتاح دفتر مجله بين المللي “انتقال حرارت و جرم” در دانشگاه سمنان

حرارت

همزمان با چهلمين سال تاسيس دانشگاه سمنان ،دفتر مجله بين المللي Journal of Heat and Mass Teransfer Research در اين دانشگاه افتتاح شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، مدير مسئول اين مجله بين المللي با اعلام اين خبر گفت : اين مجله از ششم خرداد ماه امسال مجوز نشر خود را از وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري اخذ كرده و به صورت فصلنامه و به زبان انگليسي در دانشكده مهندسي مكانيك دانشگاه سمنان منتشر مي شود.

 

دكتر محمد صادق ولي پور به چشم انداز اين مجله بين المللي اشاره كرد و  افزود : اين مجله سعي خواهد كرد كه يكي از نشريات معتبر در زمينه انتقال حرارت و جرم در ايران، دنياي اسلام و جهان باشد كه در پايگاههاي معتبر اسنادي نظير ISI, ISC نمايه خواهد شد.

 

دكتر ولي پوربا بيان اينكه سردبيري اين مجله بر عهده دكتر سيف ا… سعدالدين از دانشياران دانشكده  مهندسي مكانيك دانشگاه سمنان است ، افزود : اساتيد برجسته ای از رشته های  مهندسي مكانيك ، مواد و متالورژي و مهندسي شيمي از دانشگاههاي سمنان ، كلاركسون آمريكا ، كمبريج ، صنعتي شريف ، صنعتي شاهرود ، سيستان و بلوچستان و فردوسي مشهد، اعضاي هيات تحريريه اين مجله بين المللي را تشكيل مي دهند.

 

وی با بیان اینکه تا كنون مقالات متعددي از اقصي نقاط ايران برای چاپ در این مجله ارسال شده و به زودي شماره نخست آن  چاپ خواهد شد افزود : مجله بین المللی انگلیسی زبان Journal of Heat and Mass Teransfer Research  با هدف ایجاد فضای تبادل اطلاعات و نتایج تحقیقات بین مهندسان مکانیک ، شیمی ، هوا فضا و مهندسی هسته ای و در راستای گسترش و ارتقای جایگاه مباحث انتقال حرارت و جرم و همچنین ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه و طرح مسائل و مشکلات صنعت منتشر می شود.

 

به گفته دکتر ولی پور ، انتشار مقالات علمی با کاربردهای صنعتی در سطح کشور و شناساندن فعالیتهای علمی پژوهشگران ایرانی در مجامع بین المللی از دیگر اهداف این مجله علمی است.

 

اين مجله آمادگي انتشار مقالات دانشمندان، محققين و اساتيد بزرگوار از صنعت و دانشگاه را دارد كه ارسال مقالات به صورت برخط و از طريق وب سايت http://jhmtr.journals.semnan.ac.ir  امكانپذير است.

 

گفتنی است: دانشگاه سمنان هم اکنون دارای سه مجله بین المللی است .

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;