اعلام کلید آزمون مرداد ۱۴۰۰ و افزودن شبهات !

تاسیسات نیوز/ صدیقه بهزادپور: کلید آزمون مرداد ۱۴۰۰اعلام شد که البته در مقایسه با سری پیش تفاوتی ندارد.
بنا بر این گزارش، شرکت کنندگان در آزمون ورود به حرفه مرداد ماه ۱۴۰۰ امسال با وجود شیوع کرونا و مشکلات پیش رو در این زمینه در آزمون شرکت کردند . اما کم کم شنیده هایی مبتنی  بر اشتباهاتی در سئوالات ارائه شده به گوش رسید و در نتیجه حذفیاتی نیز صورت گرفت. اما با وجود تمام مشکلات جهت شرکت در آزمون و اشتباهات رخ داده در این امتحان، انظار داوطلبان برای اعلام نتایج تا کنون پایان نیافته است.
به گمان بسیاری از شرکت کنندگان، حذفیات سئوالات آزمون در رشته های مختلف و احتمال تخلفاتی که در این حوزه صورت گرفته، دلیل تاخیر در اعلام نتایج بوده است، اما انتشار کلید سئوالات آزمون مذکور بدون تغییری و تنها بسنده کرده به ذکر «مهرماه» در آن سرگردانی در این زمینه را بیشتر کرد.
وزیر راه و شهرسازی در صفحه ایستاگرامی خود در پاسخ به دلیل دلیل تاخیر ۴ ماهه اعلام نتایج آزمون ، ضمن تایید گفته و احترام به دغدغه مندی آنان،گفت: در این زمینه مواردی است که حداقل تا اعلام نتایج سکوت می کنیم و امیدواریم که تا زمان اعلام نتایج تمام شبهات در این زمینه رفع شود و بسیاری از افراد که تا کنون حد نصاب نیاورده اند ، بتوانند در اعلام نهایی موفق شوند.
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;