اگر موقع خواب جلو پنکه می خوابید، بخوانید

توصیه شده هنگام خواب شبانه از پنکه یا وسایل خنک‌کننده شبیه آن استفاده نشود چون ممکن است موجب تشدید بیماری‌های عفونی شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، موسسه مشاوره خواب انگلیس (Sleep Advisor) که یکی از موسسات معتبر در تحقیقات مربوط به خواب و مسائل مربوط به آن است، اخیراً توصیه کرده است که هنگام خواب شبانه از پنکه یا وسایل خنک‌کننده شبیه آن استفاده نکنند چون ممکن است موجب تشدید بیماری‌های عفونی شود.
خواب خوب شبانه در گرما بدون پنکه غیرممکن به نظر می‌رسد، اما استفاده از خنک‌کننده‌ها، ممکن است مشکلاتی بیش از آنچه فکر می‌کنید ایجاد کند.
پنکه هوا را در اطراف اتاق حرکت می‌دهد، باعث می شود که گرد و غبار به داخل سینوس‌های شما راه پیدا کند و در بیماران مستعد آسم، تب یونجه یا آلرژی مشکلات زیادی ایجاد خواهد کرد. مشکل دیگر عنوان شده برای خوابیدن زیر پنکه خشکی پوست است که در بسیاری از افراد دیده شده است. گفته شده خوابیدن زیر باد پنکه یا کولر روی خشکی چشم‌ها نیز تاثیر دارد.
مشکل دیگر ممکن است درد عضلانی باشد. هوای خنک متمرکز می‌تواند عضلات را منقبض و موجب گرفتگی آنها شود. این مشکل به ویژه برای افرادی که با پنکه نزدیک صورت و گردن خود می‌خوابند، رایج است
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;