اعلام مکان ساخت شهرک های مسکونی تهران

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از برگزاری نشستی در راستای تامین زمین برای مکانیابی شهرک های مسکونی در استان تهران خبر داد.

به گزارش تاسیسات نیوز، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به مشکلات بازار مسکن و انباشت تقاضا در استان تهران گفت: یکی از سیاست های ما در دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن در کلانشهرها از جمله در استان تهران ساخت شهرک های جدید مسکونی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه افزود: در همین راستا مکانیابی مقدماتی بیش از پنج شهرک مسکونی در استان تهران به نتیجه رسیده است.

مالکی ادامه داد: در نشست امروز گزارش مشاور برای بررسی آخرین وضعیت شهرک های مسکونی استان تهران ارائه شد.

وی در خصوص مکان و آخرین وضعیت پیشرفت این شهرک ها اظهار کرد: گزارش مکانیابی این اراضی در این جلسه از طرف مشاور ارائه و تصمیمات لازم در خصوص تسریع مراحل تصویب این اراضی مطرح شد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اضافه کرد: برخی از این زمین ها در مرحله تصویب در شورای برنامه ریزی و برخی از آنها در مرحله تصویب در شورای عالی شهرسازی هستند.

وی با توجه به اهمیت حل مشکل مسکن در کشور و اولویت آن در برنامه های دولت سیزدهم خواستار پیگیری مداوم برای تسریع در اخذ مصوبات لازم برای شروع عملیات اجرایی در این اراضی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;