اعلام برنامه‌های نفت بهران

به گزارش تاسیسات نیوز، مدير‌عامل نفت بهران در حاشيه فاینکس 2017، به تشریح عملكرد این شركت در سال گذشته و همچنين بيان برنامه‌های سال‌جاری شرکت پرداخت. اسعد عزیزی با اظهار اين مطلب كه نفت بهران تولیدکننده روغن‌های موتور و صنعتی بوده و نیمی از سهم بازار کشور را در اختیار دارد، گفت: با مطالعات گسترده پژوهشی توانسته‌ایم در بیش از نیم قرن از فعالیت خود، محصولات شرکت‌های بین‌المللی مورد‌نیاز داخل را فرموله کرده و داخلی‌سازی گسترده‌ای را انجام دهيم.






‎وی در ادامه درباره عملكرد مالي شركت گفت: سود خالص «شبهرن» در سال مالی گذشته رقمي معادل 340 میلیارد تومان بوده كه اين رقم در مقايسه با عملكرد سال‌هاي قبل رشد قابل‌توجهي يافته است.





‎مديرعامل «شبهرن» در ادامه با اشاره به صادرات شركت گفت: در حالي ميزان صادرات شركت در سال 95 بالغ بر 65‌میلیون دلار بوده که در نظر داریم این میزان را در سال‌جاری به 80میلیون دلار افزایش دهیم. عزیزی به‌وجود 40 هزار مترمکعب مخازن برای صادرات محصولات اشاره کرد و گفت: با توجه به بازگشایی دفاتر شرکت‌های بین‌المللی از جمله بی‌پی و شل در ایران رقابت خوبی در این بخش شکل گرفته است.





به گفته وی، رعايت مسائل محيط‌زيستي از ديگر دغدغه‌هاي شركت است كه در اين راستا تلاش شده تا محصولات تولیدی شرکت با محیط‌زیست سازگار باشد. عزیزی در ادامه با اشاره به تنوع سبد محصولات شرکت بهران، گفت: خوشبختانه با رشد تولیدات در سال گذشته، سبد محصولات، پاسخگوی نیازهای بازار در هر سطحی بوده و امیدواریم در سال جاری به اهداف توسعه ظرفیت برنامه‌ریزی شده دست پیدا کنیم و به همین منظور افزایش تولید 50 هزارتن را در دستور کار قرار داده‌ايم.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;