اعتراض رئیس شورا به نحوه اطلاع رسانی ضعیف مناقصه‌های شهرداری بوشهر

به گزارش تاسیسات نیوز رئیس شورای شهر بوشهر گفت: مناقصه‌های شهرداری باید به طور گسترده‌تری اطلاع‌رسانی شود.

 

عبدالخالق برزگرزاده در حاشیه نشست علنی شورای شهر بوشهر که با حضور تعدادی از شهروندان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: آگهی‌های مناقصه شهرداری باید در یک سایت خاص درج شوند تا شهروندان و همچنین پیمانکاران از پروژه‌هایی که در سطح شهر انجام می‌شود، به طور کامل آگاهی یابند.

 

وی ادامه داد: مناقصه مربوط به پروژه‌های شهری نباید تنها در یک سایت و یا هفته‌نامه خاصی درج شود، بلکه باید با اطلاع‌رسانی ‌مناقصه‌ها در یک سایت مشخص سایر شهروندان را از آن مطلع کرد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در ارتباط با نحوه واگذاری تبلیغات سازمان اتوبوس‌رانی نیز بیان داشت: با توجه به اینکه کانون‌های تبلیغاتی از تبلیغات سازمان اتوبوس‌رانی استقبال لازم را نداشته‌اند باید مناقصه آن به صورت گسترده‌تری اعلام شود تا زمینه حضور کانون‌های تبلیغاتی بیشتری در این مناقصه فراهم شود و در نهایت اگر با استقبال لازم همراه نشد قیمت‌های اعلام شده برای واگذاری محل تبلیغات اتوبوس‌رانی کاهش یابد.

 

 

برزگرزاده همچنین خواستار تسریع در روند تامین وسایل بازی کودکان در پارک‌های شهر بوشهر شد و گفت: چندین ماه از اعلام شهرداری برای خرید وسایل بازی کودکان می‌گذرد ولی تاکنون اقدام مناسبی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر تامین روشنایی میدان بسیج (جنب گلزار شهدا) بیان داشت: هرس شاخه‌ درخت‌هایی که حادثه‌ساز هستند نیازی به برگزاری کمیسیون ندارد و باید در سریع‌ترین زمان ممکن هرس شوند تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.

پایان پیام /.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;