اعتراض به قانون شکنی های متعدد رئیس نظام مهندسی تهران

مسئول پیگیری مصوبات هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: ترک فعل ها و قانون شکنی های متعدد رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران مثل ویروس به جان سازمان افتاده است.
به گزارش تاسیسات نیوز، مسئول پیگیری مصوبات هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: ترک فعل ها و قانون شکنی های متعدد رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران مثل ویروس به جان سازمان افتاده است.
کریمی مسئول پیگیری مصوبات هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران تاکید کرد؛ ترک فعل های متعدد رئیس سازمان نظام مهندسی سال دوم دوره نهم مطمنا مانند بیماری ویروسی به جان سازمان خواهد افتاد.در این دروه از ریاست سازمان ما شاهد هیچ پیشرفتی درسازمان نبودیم و تمامی هم و غم رئیس شده اخراج کارمندانی که هیچ فعالیت صنفی ندارند
مهندس مسعود کریمی گفت، با توجه به تصمیم گیری ها و اقدامات رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ، تصمیم گیری و اقدامات کریمی آنچه فاقد اعتبار و خارج از اختیار بوده است.
در ادامه مهندس کریمی گفت : از آنجا که تصمیم گیری در خصوص تمدید یا خاتمه قرارداد پرسنل بر اساس مصوبات مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۷ و ۱۴۰۲/۳/۲۶ هیات مدیره بر عهده هیات رئیسه می باشد و علیرغم مصوبات اخیر هیات رئیسه و دعوتنامه جلسات فوق العاده و برگزاری آنها در تاریخ های ۱۴۰۲/۴/۲۸ و ۱۴۰۲/۴/۳۱ با حضور نائب رئیس اول، نائب رئیس دوم و دبیر هیات مدیره و خزانه دار (مدعو) و درخواست از،ریاست سازمان جهت ارائه گزارش و تصمیم گیری در خصوص تمدید یا خاتمه قرارداد پرسنل در پایان تیرماه ۱۴۰۲، هیچگونه گزارشی به هیات رئیسه ارائه نگردیده و رییس سازمان در جلسات نیز حضور نیافته اند . لذا هرگونه تصمیم گیری و اقدام در این زمینه بدون مصوبه هیات رئیسه فاقد اعتبار و خارج از اختیار بوده و کلیه تبعات حقوقی، قانونی و مالی آن بر عهده ریاست سازمان می باشد.
مسئول پیگیری مصوبات هیات رئیسه گفت:
از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران انتظار موکد داریم به جد به تخلفات متعدد و گسترده رئیس سال دوم دوره نهم سازمان استان تهران رسیدگی نماید و به نامه نگاری اکتفا ننموده و اقدام عملی را سر لوحه کار خود قرار دهد تا بیشتر از این اعضا سازمان مایوس و دلسرد نگردند.
مهندس کریمی در خصوص سازمان نظام مهندسی اظهار داشت :روح سازمان و فعالیت سازمان خدماتی است و با توجه به همین موضوع فرآیند ها باید به صورت سیستمی به اعضا خدمات بدهد طبق بررسی های انجام شده در این سازمان تمامی سامانه ها از سال ۱۳۹۷ به صورت سیستمی و به عنوان سامانه جامع راه اندازی شده که با توجه به تازگی این فن آوری نیاز به بررسی دقیق تر و جامع تر و رفع ایراد گیری داشت که این امر به مرور زمان انجام شده و باید تعداد ادمین ها کم شود که قاعدتا با گذشت ۵ سال از این موضوع تمامی ادمین ها کنار گذاشته شده و کل سیستم به صورت بر خط بدون داشتن ادمین در دفاتر نمایندگی کار خود را انجام دهند که این امر در سال های گذشته محقق گردید.
مهندس کریمی در خاتمه افزود: برای اولین بار هست در تاریخ نظام مهندسی مشاهده می شود رئیس سازمان عملکرد روسای قبلی را نیز به نام خود کرده و این روش مدیریتی اصلا به صرفه و صلاح سازمان نیست.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;