استفاده از فیلترهای با راندمان بالا

به گزارش تاسیسات نیوز، تحقیقات جدید نشان می دهد ذرات بسیار ریز برای سلامت انسان خطرناک تر از چیزی است که قبلا تصور می شد. نسخه جدید 2015 ASHRAE در مورد کیفیت هوای داخل (IAQ) برای منازل مسکونی پیشنهاد می کند فیلترهای با راندمان بالاتر باید استفاده شود.

 

 

راهنمای 24-2015 ASHRAE. تهویه و کیفیت هوای داخل در ساختمان های مسکونی اطلاعاتی در مورد رسیدن به IAQ خوب فراهم می کند که فراتر از الزامات استاندارد 62.2 است.

 

 

این راهنما مطالب آموزشی و تشریحی که در استاندارد قانونی موجود نبوده فراهم می کند. راهنمای 24 سند همراه استاندارد 62.2 است.

 

 

در نسخه 2008، ما نشان دادیم اگر وجود مقدار زیادی ذرات بسیار ریز پیش بینی می شود،فیلترهای با راندمان بالاتر باید مد نظر باشد. پاول فرانسیسکو – رئیس کمیته راهنمای 62.2 – می گوید: «حال ما چیز دیگری می گوییم.




ما به تحقیقی اشاره می کنیم که نشان می دهد ذرات بسیار ریز بسیار مهم تر هستند و ما صراحتا می گوییم که فیلترهای با راندمان بالاتر مثل MERV 13 یا بالاتر لازم است.

 

 

کمیته راهبردی انجمن پیمانکاران مسکونی SMACNA موافقت کرد راهنماهای ASHRAE فرصت هایی برای پیمانکاران فراهم می کند که انواع و ادازه ذرات به عنوان مشکلات احتمالی IAQ ذکر شود که منجر به ارزیابی سیستم های HVAC توسط مشتریان می شود.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;