استاندارد سازی سیستمهای گرمایشی مدارس به اردبیل رسید

در سال جاری نیز در راستای مسئولیت اجتماعی و در ادامه کمپین”کلاسمون گرمه” و با هدف تامین گرمایش مطلوب جهت دانش آموزان مناطق کم برخوردار، اقدام به استاندارد سازی سیستمهای گرمایشی سه مدرسه کرد.
به گزارش تاسیسات نیوز،  بعد از حادثه آتش سوزی مدرسه شین آباد، با هدف جلوگیری از تکرار حادثه ای مشابه برای دانش آموزان سایر مدارس و در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود اقدامات مذکور را در برنامه های هر سال خود قرار داده است.
در سال جاری نیز ۳ باب مدرسه در مناطق کم برخوردار استانهای اردبیل، زنجان و تهران به سیستمهای گرمایشی استاندارد مجهز شدند. ۱۸۲ دانش آموز در مدارس مذکور به تحصیل اشتغال دارند.
اهدا و نصب شوفاژ و رادیاتور از جمله اقدامات انجام شده در مدارس مذکور بوده است.
از مهمترین اقدامات سال جاری اهدای ۴۰۰ پره رادیاتور به خوابگاه دخترانه دبیرستان نمونه دولتی عترت شهرستان خلخال را می‌توان نام برد که دانش آموزان روستاهای کم برخوردار خلخال در آن به تحصیل اشتغال دارند. بعلت فرسوده بودن رادیاتورها و سرد بودن خوابگاه، دانش آموزان مجبور به ترک خوابگاه شده بودند که با اهدا و نصب رادیاتورهای مذکور گرمایش خوابگاه بصورت مطلوبی تامین شد.
همچنین گرمایش کارگاه خیاطی هنرستان دخترانه فدک در جنوب شهر تهران که تعداد ۱۳۵ هنرآموز در آن مشغول تحصیل بودند با نصب و اهدای پکیج شوفاژ دیواریتامین شد.
استاندارد سازی سیستمهای گرمایشی مدارس به اردبیل رسید
این اقدامات از سال ۱۳۹۲ شروع شده و در سالهای قبل نیز  تعداد ۲۸باب مدرسه در استانهای کردستان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، ایلام، زنجان، کرمانشاه، مرکزی، خراسان جنوبی، مازندران، لرستان، گلستان و کرمان، فارس و کهگیلویه و بویر احمد را به سیستمهای گرمایشی مدرن و ایمن تجهیز کرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;