ارزانی مسکن در شب عید در راه است

یک کارشناس مسکن گفت: تقاضا در بازار مسکن صفر است و انتظارات مردم برای خانه‌دار شدن به بیش‌از صد سال رسیده که البته انتظار می‌رود در شب عید کاهش قیمت مسکن را در بازار تجربه کنیم.
به گزارش تاسیسات نیوز، مستقر در نمایشگاه رسانه‌های ایران؛ مجید گودرزی کارشناس مسکن در سومین روز نمایشگاه از غرفه مهر بازدید کرد.
مجید گودرزی کارشناس مسکن با بیان اینکه هم‌اکنون نیز بازار مسکن با کاهش قیمت روبه رو است، گفت: حوزه مسکن دغدغه اصلی مردم و جوانان محسوب می‌شود و هم‌اکنون اتفاقات خوبی در این بازار رخ داده و انتظارات تورمی با کاهش چشمگیری همراه است.
وی در ادامه تاکید کرد: عرضه زمین توسط دولت در دولت سیزدهم اتفاقات خوبی بود؛ البته تصویب ۵۷ نقطه شهر جدید نیز نمونه دیگری از اتفاقات خوب بود که در دولت سیزدهم پیش آمد. البته افراد در پلتفرم‌های خانه‌یاب باید با مجوز مورد تأیید آگهی کنند و این اپلیکیشن‌ها از سوی مراجع رسمی مورد بررسی قرار گیرند که همین موضوع نیز موجب کاهش قیمت مسکن می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تقاضای مصرفی در بازار مسکن به صفر رسیده و دوره انتظار برای خانه‌دار شدن به بیش‌از صد سال رسیده که با تدابیر دولت سیزدهم این بازار نیز طی سال‌های آتی اصلاح خواهد شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;