ارائه محـــــصولات جدید

 

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از عرضه روغن موتورهایی با تاییدیه رنو و بنز به بازار خبر داد. مدیر‌عامل نفت ایرانول در گفت‌وگو با خبرنگار دنیای اقتصاد گفت: این شرکت در سال حمایت از کالای ایرانی و در راستای افزایش کیفیت، علاوه بر تاییدیه‌های خودروسازان مطرح جهانی، ۵محصول جدید طی ماه‌های آینده با سطح کیفی بالا و تاییدیه‌های بنز و رنو به بازار عرضه می‌کند.


عیسی اسحاقی با اشاره به اینکه ایرانول سال گذشته با همکاری پتروناس برای نخستین بار در کشور روغن دریایی تولید کرده است، افزود: به زودی روغن‌های صنعتی، موتوری و گریس را نیز تولید و به بازار عرضه خواهیم کرد.

 

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در ادامه به برخی از اقدامات انجام‌شده در شرکت طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال ۹۶ یکی از بهترین سال‌های شرکت نفت ایرانول از اول تاسیس تاکنون بوده است.


وی تصریح کرد: پارسال توانستیم رکورد تولید، فروش روغن موتور به‌صورت نقدی و صادرات را بشکنیم و بیشترین رشد فروش روغن موتور و افزایش سهم بازار را به خود اختصاص داده و خام‌فروشی را ۴۰ درصد کاهش دهیم.


اسحاقی در ادامه با اشاره به پایانه صادراتی با مخازن ۲۵ هزار تنی ایرانول در بندر امام، گفت: این مخازن مورد بهره‌برداری قرار گرفته که با این اقدام ذخیره‌سازی محصولات به سه برابر افزایش می‌یابد و به زودی شاهد افتتاح رسمی آن خواهیم بود.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;