ادغام آب و فاضلاب شهری و روستایی قطعی شد

مشاور وزیر نیرو از قطعی شدن اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور خبر داد و گفت: در سال جاری تاکنون 520 میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی در پروژه های آبفا سرمایه گذاری شده است.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، مهدی ثمره هاشمی گفت: طرح یکپارچه سازی شرکت‌ های آبفای شهری و روستایی قطعی است و هم اکنون نیز بیشتر مراحل اداری و قانونی طرح یکپارچه سازی این شرکت ها انجام شده است.

مشاور وزیر نیرو با بیان اینکه تحقق اهداف اصل 44 قانون اساسی، کوچک سازی دولت و ایجاد مدیریت واحد برای استفاده مطلوب از ظرفیت‌های این شرکت‌ها از اهداف این طرح است اظهار داشت: یکپارچه سازی در شرکت آبفا به بهبود مدیریتی و توسعه خدمات آن در ابعاد مختلف کمک می‌کند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بیان داشت: 25 درصد تسهیلات اختصاص یافته بانک توسعه اسلامی به ایران مربوط به صنعت آب و فاضلاب بوده که از توفیقات این بخش محسوب می شود.

ثمره هاشمی افزود: برای اجرای طرح‌ های آبفای کشور سال گذسته 700 میلیون یورو و در سال 92 نیز 1.5 میلیون یورو با بانک توسعه اسلامی موافقتنامه منعقد شده است.

وی با بیان اینکه ایران یک چهارم تسهیلات بانک توسعه اسلامی را از بین 50 کشور عضو دریافت می‌کند ادامه داد: 25 درصد این تسهیلات را شرکت آب و فاضلاب جذب می کند. وي خاطرنشان کرد: در سال جاری بخش خصوصی 520 میلیارد تومان قرارداد برای سرمایه گذاری در طرح‌ های شرکت آب و فاضلاب منعقد کرد.  

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;