اجرای طرح حذف قبوض کاغذی در مازندران

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفاشهری مازندران: مشترکان آب و فاضلاب شهری با تلفن همراه، شناسه قبض آب خود را پیامک کنند.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، مرکز مازندران، مهدی لطفی با اشاره به اجرای طرح حذف قبوض کاغذی در سراسر کشور، از اجرای این طرح در مازندران خبر داد و گفت: با تلفن همراه، شناسه قبض آب خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۶۱۵ ارسال کنند.
معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفاشهری مازندران افزود: طرح حذف قبوض کاغذی با هدف ارتقا سطح خدمات و رفاه مشترکان، صرفه‌جویی اقتصادی، توسعه دولت الکترونیک، ارائه خدمات غیرحضوری، نظارت مؤثر، مدیریت کارآمد و حفظ محیط زیست در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفته است.
مهدی لطفی با بیان اینکه ۶۲۰هزار مشترک در مازندران تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری قرار دارند گفت: مشترکانی که مسئولیت پرداخت قبض آب بها را بر عهده دارند مانند مالکان، مستاجران، مدیران آپارتمان‌ها و می‌توانند با موبایل خود، شناسه قبض آب را به شماره ذکر شده ارسال کرده و با تغیر این افراد، دوباره شناسه قبض را با شماره موبایل جدید پیامک کنند.
مهندس لطفی با اشاره اینکه بعد از دریافت شماره موبایل مشترکان و پردازش آن، طرح حذف قبوض کاغذی آب بلافاصله در دستور کار قرار می‌گیرد افزود: پیامکی حاوی اطلاعات مصرف، مبلغ همراه با شناسه قبض، شناسه پرداخت و لینک درگاه پرداخت اینترنتی و سایر اطلاعات برای مشترکان ارسال می‌شود.
معاون خدمات مشترکان و درآمد آبفاشهری مازندران به طراحی روش‌های متعدد برای سهولت پرداخت قبض آب اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته سامانه پرداخت تلفنی ۱۲۲ و ۱۵۲۲، اپلیکیشن موبایلی ساده پرداخت و خدمات ۲۲گانه الکترونیکی مشترکا، در پورتال شرکت طراحی و راه اندازی شده است.
منبع خبرگزاری صداوسیما
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;