اجرایی شدن آبرسانی به شوشتر

به گزارش تاسیسات نیوز، طرح آبرسانی به شهرستان شوشتر با هدف تامین، انتقال و ذخیره آب شرب مورد نیاز شهرستان شوشتر با جمعیت بالغ بر ۱۲۰هزار نفر و نیاز آبی ۵۷هزار متر مکعب در شبانه روز اجرا شده است.


طرح آبرسانی به شهرستان شوشتر با هدف تامین، انتقال و ذخیره آب شرب مورد نیاز شهرستان شوشتر با جمعیت بالغ بر ۱۲۰هزار نفر و نیاز آبی ۵۷هزار متر مکعب در شبانه روز اجرا شده است.


طرح مذکور شامل ایستگاه پمپاژ مرکزی با ظرفیت ۹۰هزار متر مکعب در شبانه روز، مخازن ذخیره و جمع کننده به حجم ۳۰هزار متر مکعب، خطوط انتقال فولادی و GRP به طول ۲۲ کیلومتر، ساختمان‌های کلرزنی و دیزل ژنراتور، ساختمانهای جنبی اداری، نگهبانی و همچنین یک دستگاه دیزل ژنراتور به ظرفیت KVA2260 و تعداد شش حلقه چاه نیمه عمیق و ساختمانهای سرچاهی و تاسیسات برقی مربوطه است.


عملیات اجرایی تاسیسات این طرح از سال ۱۳۹۲ شروع و در سال ۱۳۹۶ به پایان رسیده است.


همچنین با احداث سه حلقه چاه نیمه عمیق و تاسیسات برقی و مکانیکال مربوطه در منطقه گلالک شوشتر و اتصال به خط آب حیات، آب مورد نیاز ۹۱ روستای مسیر سید حسن تا نمره یک تامین و مورد بهره برداری قرار گرفت.


کل اعتبار هزینه شده طرح آبرسانی شوشتر و روستاهای سید حسن به میزان ۴۳۰ میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات عمرانی تامین شده است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;