اتمام حجت وزیر کشور با نظام مهندسی و شهرداری

به گزارش تاسیسات نیوز، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان اوز باحضور وزیر کشور، استاندار فارس، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مسئولان استانی و محلی به منظور بررسی مسائل و مشکلات و همچنین ارائه خدمات بهتر به زلزله‌زدگان شهرستان اوز برگزار شد.
در این جلسه وزیر کشور برای حل مشکلات نیاز به همبستگی و همراهی دولت و ملت است، اظهار داشت: کسانی که مجوز داده یا تأیید کرده‌اند و بعد معلوم شده که یک ساختمان به هر دلیل شرایط لازم را نداشته است، می‌بایست با متخلفین اعم از مهندس ناظر، شهرداری، نظام مهندسی و غیره برخورد کرد تا درس عبرتی برای دیگران باشد که بدانند اگر بدون اصول مجوزی داده یا تأیید کردند، باید پاسخگو باشند.
احمد وحیدی با تأکید بر اینکه می‌بایست با سرعت بیشتری برنامه‌های در دستور کار دنبال شود، افزود: با توجه به در پیش بودن سال تحصیلی جدید، باید وضعیت خانواده‌ها مشخص شود.
وی خطاب به مسئولان با اشاره به اینکه اگر افرادی هستند که در حال حاضر جایی را ندارند و لازم است جایی را بگیرند، برای ودیعه مسکن پیش‌بینی لازم صورت گیرد، تصریح کرد: تعداد کانکس بیشتری نیاز است اما همین کانکس‌های موجود نیز مورد استفاده قرار نگرفته است.
این مسئول با بیان اینکه وضعیت خانه‌های خشتی نیز مورد بررسی قرار گیرد و در دستور کار مقاوم‌سازی کلی منظور شود، ادامه داد: بخش‌های آسیب‌دیده بیمارستان اوز با کمک وزارت بهداشت جبران می‌شود.
به گزارش فارس، همچنین با حضور وزیر کشور عملیات بازسازی منازل زلزله‌زده آغاز و کلنگ ساخت یک منزل که قرار است توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته شود، بر زمین زده شد‌.
پایان پیام/خ
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;