اتصال شهرک های صنعتی به شبكه سراسری گاز

به گزارش تاسیسات نیوز، مديرعامل شركت گاز استان قزوين گفت: 13 شهرك صنعتي استان به شبكه سراسري گاز متصل هستند.





اسماعيل مفردبوشهري افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته امكان بهره‌مندي از گاز طبيعي براي تمام واحدهاي صنعتي عمده و جزء مستقر در 13 شهرك صنعتي استان فراهم است و اميد است با توجه به مزيت نسبي گاز طبيعي به‌عنوان سوختي ارزان، پاك و قابل‌دسترس، بستر مناسبي براي سرمايه‌گذاري در اين شهرك‌ها فراهم شود.





مديرعامل شركت گاز قزوين در ادامه با اشاره به اینکه در سال 1395 سه شهرك صنعتي خرمدشت، حكيميه و آبيك از گاز طبيعي برخوردار شده‌اند، اظهار کرد: از اولويت‌هاي شركت گاز استان، گازرساني به شهرك صنعتي خرمدشت به‌عنوان بزرگ‌ترين شهرك صنعتي استان بوده است كه خوشبختانه اين هدف در هفته دولت امسال اجرا شد و با هزينه 220 ميليارد ريال با حضور استاندار به بهره‌برداري رسيد.





بوشهري همچنين با اشاره به اينكه دو شهرك صنعت معلم‌كلايه و نيكويه نيز به زودی گازدار خواهند شد، افزود: طبق برنامه‌ريزي‌هاي صورت‌گرفته با تكميل طرح گازرساني به منطقه الموت در دهه فجر امسال، اميدواريم در سال آینده شاهد گازرساني به شهرك صنعتي معلم‌كلايه باشيم.





وي همچنين درباره گازرساني به شهرك صنعتي كوهين نيز گفت: گازرساني به اين شهرك در مرحله كارشناسي است و به محض دريافت اطلاعات لازم در مورد اين شهرك از سوي شركت شهرك‌هاي صنعتي، اقدامات لازم از سوي شركت گاز استان قزوين انجام خواهد شد.





مديرعامل شركت گاز قزوين در پايان اظهار کرد: 2380 واحد صنعتي عمده و جزء در استان از گاز طبيعي به‌عنوان سوخت استفاده مي‌كنند كه 500 واحد از آنها در سه سال دولت تدبير و اميد گازدار شده‌اند.

 

 

 

منبع: دنیای اقتصاد

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;