اتصال آب گرمکن گازی به وای فای

به گزارش تاسیسات نیوز، Rinnai آمریکا – برند شماره یک آب گرمکن های بدون مخزن در ایالات متحده و کانادا – اولین مدول و اپلیکیشن بی سیم را برای آبگرمکن های گازی بدون مخزن معرفی کرده است.




با اتصال وای فای، آب گرمکن های تجاری و مسکونی جدید و موجود Rinnai می توانند از طریق وسایل هوشمند برای مدیریت، کنترل و نگهداری گرم کردن آب از راه دور چک شوند.




مدول بی سیم از طریق شبکه توزیع عمده فروشی شرکت اوایل سال آینده در دسترس عموم قرار می گیرد.

 

 

قابلیت های وای فای جدید به مشتریان اجازه گسترش بیشتر اتصال وسایل مهم که بخشی از زندگی روزانه آنها را تشکیل می دهند را فراهم ساخته و با امکان ارتباط نزدیک و سریع، به فروشندگان در رابطه عمیق تر با مشتریانشان کمک می کند.

 

 

مدول وای فای جدید که می تواند با خرید آب گرمکن بی مخزن جدید Rinnai در اختیار قرار گیرد یا روی مدل قبلی نصب شود، به سادگی با اتصال دو سیمی به آب گرمکن وصل می شود پس از اتصال و دانلود و فعال شدن رایگان اپلیکیشن Rinnai ، آب گرمکن به فروشنده مستقل وصل شده و کنترل و ارتباط آغاز می شود.




به علاوه کاربر می تواند آب گرمکن خود را از طریق تلفن همراه یا تبلت کنترل و سیستم را خاموش وروشن کند، دمای آب را تغییر دهد، وضعیت را کنترل و سیستم سیرکولاسیون را فعال کند.

 

 

 

برای فروشندگان، دسترسی بی سیم به عنوان یک وسیله تشخیصی بی سیم عمل کرده و در زمان صرفه جویی می کند. مدول وای فای قوانین سیستم و سایر اطلاعات سرویس را به صورت خودکار به فروشنده منتقل کرده و اجازه تماس فعال با مشتریان و اگاهی از نیازها یا ترک محل کار خود را می دهد. فروشندگان هم می توانند با لینک به راهنماها، آموزش و فیلم ها به کدهای تشخیصی، اطلاعات محصول، دستورالعمل مرحله به مرحله مراجعه کنند.

 

 

 

Rinnai America شعبه موسسه Rinnai ژاپن است که در 1974 تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در شهر پیچ تری قرار دارد.




محصولات گازی این شرکت آب گرمکن های بدون مخزن، طیف وسیعی از وسایل آشپزخانه و دستگاه های گرمایشی و تهویه مطبوع را در بر می گیرد و به عنوان یک پیشگام صنعت بزرگ ترین تولیدکننده وسایل گازی در ژاپن بوده و بیشترین فروش آب گرمکن در آمریکا و کانادا را دارد که درآمد سالانه آن به بیش از 2.8 میلیارد دلار می رسد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;