آیا سدسازی مافیاست؟!

به گزارش تاسیسات نیوز، سرپرست وزارت نیرو گفت: در سدسازی سرمایه گذاری می کنیم اما می گویند از این اقدام نام نبرید چرا که مافیایی است و بعد هم می گویند احداث سد برای مردم مشکل ایجاد کرده است.




ستار محمودی در نخستین همایش مدیران آینده صنعت برق گفت:در بخش سدسازی سرمایه گذاری می کنیم و برای انجام آن هزینه و انرژی صرف می شود سپس گفته می شود از این اقدام نام نبرید چرا که مافیا است. بعد گفته می شود احداث این سد برای مردم منطقه مشکلات ایجاد کرده که نشان از ناموفق بودن ما در آموزش خوب در برخورد بااین مشکلات دارد. این نشان می دهد مدیر نباید تک بعدی باشد.




وی با بیان اینکه مدیر آکادمیک نمی خواهیم ادامه داد: باید به دنبال تربیت مدیرانی با مهارت، قدرت استدلال و تصمیم گیری مناسب باشیم؛ اینها مفاهیمی است که در دانشگاه به مدیران آموخته نمی شود.البته وزارت نیرو یک وزارت خانه دانش بنیان به شمار می رود چرا که در بخش پژوهش فعال است.




این مقام مسوول افزود: همه سازمان ها منابع،اهداف،برنامه و وظایفی دارند. مهم ترین این منابع،منابع طبیعی،مالی و اقتصادی است.




طبق گفته محمودی روزانه بیش از ٢هزار حادثه در سطح کشور رخ می دهد که هر یک می تواند به تنهایی یک شهر،روستا یا یک منطقه را به لحاظ فعالیتی مختل کند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;