«آموزش» اولویت نخست سازمان نظام مهندسی ساختمان

در نشست هم‌اندیشی ریاست و هیات مدیره سازمان با اعضاء کمیته‌ آموزش مطرح شد: آموزش و ارتقای سطح دانش فنی مهندسان در اولویت دستور کار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویر احمد قرار دارد
به گزارش تاسیسات نیوز، نشست کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با حضور ریاست سازمان؛ مهندس جهانبازی و نمایندگان هیات مدیره در کمیته آموزش آقای دکترمهرداد موحدپور و مهندس سعیدوحید مهر برگزار شد.
مهندس کامران جهانبازی در این جلسه ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی اظهار داشت: براساس اهداف قانون نظام مهندسی ساختمان ؛ آموزش و پژوهش، ارتقای سطح دانش فنی مهندسان در راس فعالیت ها و از اولویت های این سازمان قرار گرفته است.
وی ادامه داد: به‌دلیل اینکه در دانشگاه‌ها بیشتر نکات و مباحث تئوری آموزش داده می‌شود مهندسان نیازمند آموزش و استفاده از تجربیات اجرایی هستند که تحقق  این امر با همکاری و همدلی اعضا هیات مدیره، اعضا کمیته آموزش و پژوهش سازمان با دانشگاه های استان امکانپذیر خواهد بود چرا که تعامل دانشگاه و نظام مهندسی موجب توسعه صنعت ساختمان می شود.
تعیین و ابلاغ تقویم آموزشی سالانه، برگزاری مستمر دوره های آموزشی با سرفصل های باز و برای رشته های تخصصی ۷ گانه با نگاهی نو به توسعه و علم روز و همچنین ارتقاء دانش تخصصی مهندسان استان از مهمترین مصوبات این نشست بود.
در ادامه جلسه سایر اعضای حاضر پیرامون دستور کار جلسه به اظهارنظر پرداختند و راهکارهای اجرایی و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.
گفتنی است درپایان این نشست به اتفاق آرا، دکتر علی محمد روستا به عنوان رئیس کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.
در خاتمه نشست نیز ضمن تقدیر و تشکر از اعضای کمیته در دوره قبل، احکام اعضای جدید از طرف مهندس کامران جهانبازی  رئیس سازمان اعطاء گردید.
بر پایه این گزارش، هم اکنون ثبت نام  از همه متقاضیان و علاقه مندان دوره های آموزشی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان شروع  شده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;