آمادگی خوزستان در مقابله با بحران قطعی آب و برق

به گزارش تاسیسات نیوز، معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: باید مطالعات دقیق‌تری در خصوص ریزگردها انجام شود تا بتوانیم میزان آمادگی خود را در رابطه با مسأله بحران سال گذشته مقایسه کنیم.




فرامند هاشمی‌زاده در جلسه پدافند غیرعامل و مقابله با ریزگردها اظهار کرد: با توجه به تجربه گذشته باید جهت کنترل حوادث از جمله قطعی برق و آب و … که در سال گذشته شاهد آن بودیم، آمادگی کافی داشته باشیم.




وی افزود: باید مطالعات دقیق‌تری در خصوص ریزگردها انجام شود تا بتوانیم میزان آمادگی خود را در رابطه با مسأله بحران سال گذشته مقایسه کنیم.




معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: همچنین باید بر اقدامات شرکت‌های برق، آب و سایر سازمان‌ها نظارت شود تا متوجه شویم چه میزان از تعهدات این سازمان‌ها اجرایی شده است.




هاشمی‌زاده تصریح کرد: در حال حاضر، در استان خوزستان مطالعات کافی در این زمینه داریم بنابراین باید با آمادگی کامل به استقبال پاییز و مسائل پس از آن برویم.




ایسنا گزارش داد که، وی گفت: همچنین یک کارگروه با مدیریت ستاد بحران جهت بررسی شرایط صنعتی و خدمات دکل‌ها بر اثر برداشت آب از رودخانه‌های اصلی و محلی توسط سازمان‌های بزرگ تشکیل شوند تا همکاری بهتری جهت ترمیم نقاط لازم انجام شود.




معاون عمرانی استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: متأسفانه در اجرای بعضی از طرح‌ها، مردم خارج از استان بهتر از بومی‌ها همکاری می‌کنند.




هاشمی‌زاده بیان کرد: از وزارت جهاد کشاورزی درخواست کرده‌ایم که مطالعات در خصوص مقابله با ریزگردها را به استان خوزستان منتقل کنند تا این کار در خوزستان ادامه پیدا کند.




وی با اشاره به حضور هیاتی از کشور عراق برای حل مشکل ریزگردها اظهار کرد: خوشبختانه مسئولان کشور عراق نیز تحرکاتی در این زمینه پیدا کرده‌اند که امیدواریم نتایج اثربخشی داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;