آغاز بکار بزرگترين نمايشگاه تأسيسات خاورميانه

 نمایشگاه

بزرگترین نمايشگاه تأسيسات و سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي منطقه خاورمیانه ، از 25 مهر با حضور بیست و یک کشور جهان ، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران ، آغاز بکار خواهد کرد .

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  در این نمایشگاه بزرگ جهانی ، بیش از 500 شركت كننده داخلي و خارجي از  جمهوری اسلامی ایران و 21 كشور  مطرح جهان ؛ آخرين دستاورد ها و تولیدات خود را ارائه خواهند کرد.

 

رئيس ستاد برگزاري دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تأسيسات  و مديرعامل شركت نمانگر با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت چهار روز برگزار خواهد شد ، گفت : دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تأسيسات؛از روز پنج شنبه 25 مهرماه آغاز بکار می کند و تا روز یکشنبه 28 مهرماه ، پذیرای صنعتگران ، تولیدکنندگان، صادرکنندگان ، فعالان عرصه اقتصادی ، کارشناسان و صاحبنظران و علاقمندان به این حوزه اقتصادی ، خواهد بود .

 

عبدالكريم جلالي افزود: فرانسه ، کره جنوبی ، انگلستان ، دانمارک، ترکیه، مالزی، ایتالیا، چین، ژاپن، کانادا، تایلند، اسلوونی، اسپانیا، ، آلمان،روسیه ، بلژیک، ایرلند ،هنگ کنگ ،آذربایجان، عربستان و امارات متحده عربی ،کشورهای هستند که شرکت ها و نمایندگان آنها در این نمایشگاه حضور دارند.

 

وی اضافه کرد : کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه در پنج بخش: 1.تولید کنندگان تجهیزات سرمایشی وسردخانه اي و تهویه شامل: چيلر، سردخانه، برج خنک کننده و فن كويل2-توليدكنندگان تجهيزات گرمايشي شامل ديگ،مشعل،مشعل،رادياتور،پكيج و… 3-تولید کنندگان تجهيزات تأسيسات شامل: شیر آلات ، لوله و اتصالات،پمپ و فيلتر رسوب زداها شیرهای برقی 4.تولیدکنندگان لوازم برقی و الکترونیکی شامل: تابلو برق، لوازم و تجهیزات کنترل ایمنی وBMS 5- تجهیزات جانبی و خدمات شامل: عایق ها، مواد اولیه فلزی و غیر فلزی، انرژی های نو و غیره دراین نمایشگاه ارائه خواهد شد.

 

رئيس ستاد برگزاري دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تأسيسات  و سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي افزود : آشنائی با  نوین ترین تولیدات و پیشرفتهای این حوزه ، تبادل اطلاعات ، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت کنندگان و متخصصین، آشنایی شرکت کنندگان و بازدید کنندگان با آخرین دست آوردهای عرضه شده در بخش سیستمهای گرمایش و سرمایش ، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان ، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری ، ایجاد فرصت های اشتغالزائی و بازاریابی و توسعه صادرات ؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است .

 

دکتر جلالی به استقبال قابل توجه توليدكنندگان داخلي و خارجي  از این نمایشگاه اشاره کرد و گفت : امسال نسبت به دوره قبل تعداد شرکت کنندگان و همچنین فضای نمایشگاه 30 درصد رشد یافته است که این نشاندهنده موفقیت کشورمان در این حوزه و نیز رضايتمندي مشاركت كنندگان از برگزاری نمایشگاه است . 

 

رئيس ستاد برگزاري دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تأسيسات  و سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي تصریح کرد : در مدت زمان برگزاری نمایشگاه ، هشت هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای؛ عراق،افغانستان،تركمنستان و آذربايجان در محل نمایشگاه حضور می یابند و از آن بازديد خواهند کرد .

 

دکتر جلالی اضافه کرد : در حاشیه این نمایشگاه چند کنفرانس ، نشست علمی ، كارگاههاي آموزشي و برنامه هاي متنوعي دیگری نیز تدارك و برنامه ریزی شده است .

 

وی در پایان با بیان اینکه صنعت تأسيسات ايران از با سابقه ترين صنايع كشور بوده و تجربه و دانش را همزمان به خدمت گرفته است،گفت : فعالان اقتصادی این صنعت با کشورهای مختلف جهان روايط تجاري مناسب و روبه رشدی دارند که این يكي از ويژگي هاي مثبت حوزه تأسيسات  و سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي کشور است. 

 

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تأسيسات  و سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي؛ از 25 تا 28 مهرماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود . 

پایان پیام/.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;