آغاز به کار نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک دوشنبه با حضور مقامات ارشد کشوری و مدیریت شهری کشور آغاز به کار می‌کند.
به گزارش تاسیسات نیوز، این کنفرانس با حضور بیش از دو هزار نفر از چهره‌های علمی، اساتید دانشگاهی، دانشجویان، مدیران، متخصصان و فعالان صنعت حمل و نقل شهری در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
رئیس ستاد برگزاری نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک، با اعلام این خبر گفت: بهره‌گیری از توانمندی‌های متخصصان و اندیشمندان داخلی و بین‌المللی صنعت حمل و نقل به منظور تبادل نظر و تعامل فعالان این عرصه با بخش‌های دانشگاهی و پژوهشی، مهم‌ترین هدف این کنفرانس دو روزه را تشکیل می‌دهد.

سیدمجتبی شفیعی افزود: مشارکت وسیع اساتید، دانشجویان و پژوهشگران، تبادل اطلاعات و آگاهی از دستاوردهای داخلی و خارجی در زمینه ترافیک از دیگر ابعاد برگزاری کنفرانس مذکور در سطح بین‌المللی محسوب می‌شود.

شفیعی با بیان اینکه طی دو روز برگزاری کنفرانس بیش از ۶۰ کارگاه تخصصی در ۱۱ محور اعلام‌شده برپا خواهد شد، افزود: در این کارگاه‌ها از دیدگاه‌ها و نظریات صاحب‌نظران حوزه حمل و نقل بهره‌مند خواهیم شد؛ ضمن اینکه چند تن از اساتید معتبر خارجی ضمن سخنرانی در آیین افتتاحیه و اختتامیه، در این کارگاه‌ها به ارائه نقطه‌نظرات خود خواهند پرداخت.

شفیعی همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی مسئولان شهری و انتظامی کشور را از دیگر برنامه‌های این کنفرانس اعلام و تاکید کرد: نشست هم‌اندیشی کمیسیون‌های عمران و حمل و نقل و ترافیک شوراهای اسلامی شهر، نشست فرماندهان پلیس راهور کشور با شهرداران کلانشهرها، نشست مشترک فرماندهان پلیس، معاونان مناطق و مدیران ارشد سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران و نشست مدیران ستادهای معاینه فنی کشور از جمله برنامه‌های یادشده خواهد بود.

به گفته شفیعی، برپایی نمایشگاه جانبی به منظور ارائه محصولات، دست‌آوردها و ایده‌های نو در حوزه حمل و نقل و ترافیک، یکی دیگر از بخش‌های مهم کنفرانس به شمار می‌آید.

بر اساس گزارش ستاد برگزاری نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل  و ترافیک، این کنفرانس بعد از چند سال وقفه به دلیل پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در سطح بین‌المللی، طی روزهای ۱۵ و ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;